Vállalkozási ötletek kerestetnek
Budapest egyre meghatározóbb szereplő a startup ökoszisztémában, 2017-ről 2018-ra ugyanis megkétszereződött a magyar piacon a tőkebefektetések száma. A K&H aktívan részt kíván venni a startup világ további fejlődésében, ezért a Start it @K&H inkubátorprogram ismét várja a lelkes, ötletfázisban levő csapatok jelentkezését, továbbra is iparági korlátok nélkül.
A startupoknál is megfigyelhető az egyéni vállalkozók egyik legfőbb továbblépési nehézsége, hogy ugyanazzal a gondolkodásmóddal próbálnak nekivágni egy cég vezetésének, mint ahogyan addig egyéni vállalkozásukat kezelték. Ahogy azonban nő a vállalkozás vagy a startup, úgy kell egyre több területet átlátni, amelyek mind-mind különböző kompetenciákat igényelnek. Magyarország kiváló háttérország a fejlesztésekhez, rengeteg ötlet vár megvalósításra, mégis kevés startup jut el a hazai, vagy akár a nemzetközi sikerig. Ennek hátterében az áll, hogy önmagában egy jó ötlet és a lelkesedés vagy akár a prototípus megléte még nem elegendő a további fejlődéshez, hiszen ekkortól jönnek az igazán izgalmas lépések, mint például a pénzügyek tervezése, a befektetők megnyerése vagy a piacra lépés. Mindezek a megfelelő szakmai csapat, segítség nélkül – ami mint egy védőháló áll a startup mögött – meglehetősen bonyolult és hosszadalmas folyamatok lehetnek.
Magyarország, azon belül is Budapest egyre meghatározóbb szereplő a startup ökoszisztémában. Ezt mutatja a legutóbbi EY Start-up-Barometer, amely szerint a magyar piacon 2018-ban kétszer annyi startup jutott tőkebefektetéshez, mint egy évvel korábban. Az európai piacon ezzel a tőkebefektetések száma arányaiban Magyarországon nőtt a leginkább tavaly. A Start it @K&H inkubációs program – amely Magyarország vezető nagyvállalati startup inkubátora – aktívan részt kíván venni a hazai startup világ további fejlődésében. Ezt elősegítendő, a K&H újabb jelentkezési hullámot indít, és október 3-ig várják a nagy fejlődési potenciállal rendelkező, jellemzően korai fázisban levő, minimum 2 fős csapatok jelentkezését, továbbra is iparági korlátok nélkül. A Start it @K&H inkubátorprogram jelenleg 25 csapatot mentorál, akik többek között a HR, az FMCG, a fintech és az e-sport területét képviselik. Ennek megfelelően a legkülönbözőbb ágazatokat is tudja segíteni, hiszen mentorcsapata és kapcsolati hálója is igen széles skálán mozog.
Kapcsolódó cikkek
- Videójáték a szoba falain túl
- Nemzetközi piacra lépési lehetőséghez jutnak magyar tudományos technológiai vállalkozások
- Újabb két magyar startup került az európai egészségügyi innováció élvonalába
- Gamer a gyerek? Ezek a sportok lehetnek nála nyerők
- Elindult az orvosi szolgáltatások online piactere
- Magyar tech startupok jelentkezését is várja a dubaji FasterCapital inkubációs programja
- Több mint 130 startup jelentkezett az Antenna Hungária startup programjára
- A mesterséges intelligencia tudásukat osztották meg civil szervezetekkel a startupok Budapesten
- Átadták az Év E-sport díjait a hétvégén
- Üzleti angyal csúcstalálkozót tartanak ma Budapesten
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.