Rekordszámú nevezés a Marketing Diamond Awards-on
A Kreatív Vonalak Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2019-ben”, a Móricz Zsigmond Színház pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019” címet nyerte el a Marketing Diamond Awards idei pályázatán. Az egyedülálló díj küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára. A sikeresen elbírált pályázatok gyémántokkal gazdagodnak, amelyekkel egyenes út vezet a Diamond Listre a beküldő ügynökségek, marketingaktív vállalkozások számára.
2019. november 27-én, immár ötödik alkalommal adták át a Marketing Diamond Awards pályázatának elismeréseit. Az Extra Budapest adott otthont a díjkiosztónak, amelyet az MMSZ Évzáró Afterparty-ja követett. Idén rekordszámú, összesen 101 nevezés érkezett, amelyből 68 pályamunka került shortlistre. A legnépszerűbbnek a márkaépítés, ezt követően az eseményalapú aktivációk és az online felületen futó kampányok kategóriái bizonyultak.
Az előző évekhez hasonlóan ismét tizenegy kategóriában lehetett pályázni olyan kampányokkal és aktivitásokkal, amelyek 2018. október 1. és 2019. október 31. között valósultak meg. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte, kiemelve, hogy rendkívül sok kreatív, színvonalas és szerethető projektekkel találkoztak. A zsűri elnöke idén is Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke volt. Mellette Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt), Bene Nikoletta (SPAR), Damjanovich Nebojsa (Adplanky.com), Dudás Krisztina (MiroCredit), Györke Ádám (Cherrisk.com), Horváth Magyary Nóra (K&H Bank), Jákó Eszter (MVM), Knapcsek Katalin (KNK PR&Média Kommunikációs Ügynökség), Lévai Richárd (Liftup), Mérő Ádám (Coca-Cola), Mondovics Péter (Mastercard), Nyakas Laura (EXIM Bank), Papp Gábor (The Pitch), Dr. Papp-Váry Árpád (Budapesti Metropolitan Egyetem), Szilva Mónika (Nestlé Hungaria), Szomolányi Gabriella (Pfizer), Tengerdi Laura (Budapest Bank), Tihanyi Szabolcs (Budapest Bank).
(A vetítésképen a Marketing Diamond Awards pályázatait értékelő zsűritagok láthatóak)
Szolgáltatói oldalon a Kreatív Vonalak Kft. lett a fődíjas, aki ezentúl „Az Év Ügynöksége 2019” kitüntető címet viselheti, megbízói/ügyféloldalon pedig a Móricz Zsigmond Színház nyerte el „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019” védjegyet.
(A képen balról jobbra: Dr. Papp-Váry Árpád, az MMSZ alelnöke, Nagy Barna, a Kreatív Vonalak Kft . – „Az Év Ügynöksége 2019”, ügyvezető igazgatója és csapata, valamint Komáromi Eszter, az MMSZ főtitkára)
(A képen balról jobbra: Dr. Papp-Váry Árpád, az MMSZ alelnöke, Holik Emőke, a Móricz Zsigmond Színház – „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019”, értékesítési vezetője, valamint Komáromi Eszter, az MMSZ főtitkára)
(A képen balról jobbra: Dr. Papp-Váry Árpád, az MMSZ alelnöke, Holik Emőke, a Móricz Zsigmond Színház – „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019”, értékesítési vezetője, Nagy Barna, a Kreatív Vonalak Kft . – „Az Év Ügynöksége 2019”, ügyvezető igazgatója és csapata, valamint Komáromi Eszter, az MMSZ főtitkára)
A legtöbb beküldött pályamunkáinak elismeréseként „Az Év Marketing Nagykövete 2019” címet az Extreme Net Kommunikációs Ügynökség vehette át.
(A képen balról jobbra: Dr. Papp-Váry Árpád, az MMSZ alelnöke, Dúró Ákos, az Extreme Net Kommunikációs Ügynökség, fejlesztési vezetője, és Komáromi Eszter, az MMSZ főtitkára)
A Magyar Marketing Szövetség a Marketing Diamond Awards pályázat részeként megalapította az erre a díjra épülő Diamond List-et. A lista azokat az ügynökségeket, marketingaktív vállalkozásokat mutatja be, akik az elmúlt évek alapján a legtöbb sikeres pályázattal rendelkeznek.
A díjazottak listája:
EGYSZERES GYÉMÁNTDÍJAS NYERTES NEVEZŐK
szolgáltatói oldal: A4C Marketing Kft. ; Ads Interactive Network Kft. ; B2W Kft. ; BP Digital ; Grafcom Media Kft. ; INTREN ; JCDecaux Hungary ; SUPER11 Creative ; White Elephant Digital Kft.
megbízói oldal: Bilingual Kétnyelvű Oktatási Nonprofit Kft. ; Budapest Congress Center ; Gyulahús Kft.
KÉTSZERES GYÉMÁNTDÍJAS NYERTES NEVEZŐK
szolgáltatói oldal: Bowman and Becker Kft. ; Chiro Marketing Kft. ; Tricky Communications ; Pearl Marketing and Management Kft.
megbízói oldal: MOM Sportközpont ; Stilianos Babauszoda Franchise
HÁROMSZOROS GYÉMÁNTDÍJAS NYERTES NEVEZŐK
szolgáltatói oldal: hdOpen! Kft. ; HD marketing
megbízói oldal: MARSO Kft.
NÉGYSZERES GYÉMÁNTDÍJAS NYERTES NEVEZŐK
megbízói oldal: Octonull Kft ; Siófoki Fürdőegylet - Turisztikai Egyesület
ÖTSZÖRÖS GYÉMÁNTDÍJAS NYERTES NEVEZŐ
megbízói oldal: Móricz Zsigmond Színház Nonprofit Kft.
HATSZOROS GYÉMÁNTDÍJAS NYERTES NEVEZŐ
szolgáltatói oldal: Extreme Net Kommunikációs Ügynökség
TIZENHATSZOROS GYÉMÁNTDÍJAS NYERTES NEVEZŐ
szolgáltatói oldal: Kreatív Vonalak Kft.
Kapcsolódó cikkek
- Lezárult Magyarország legrangosabb marketingkommunikációs pályázata
- November 15-ig várják a pályázatokat a Sportmarketing Díjra!
- Kiderül, kik készítették az év legjobb marketing megoldásait
- Hosszabbít ‘Az Év Honlapja’ pályázat
- Érkezik az ősz legnagyobb üzleti design konferenciája!
- Elindult a 2019-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Kulcspiacnak tekinti Magyarországot a Retargeting.biz
- A Marketing Summit Hungary szakértői összeállították a szakma kihívásait
- Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez
- Ötödször is lesz fővárosa a városmarketingnek
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.