Vodafone: technológiánkkal továbbra is Magyarország szolgálatában
A Vodafone Magyarország ötpontos tervet készített arról, hogy miként segíti Magyarországot a koronavírus miatt kialakult helyzetben. A szolgáltató a vészhelyzet elrendelése óta folyamatosan alakítja ki azokat a szolgáltatásokat és kedvezményeket, amelyekkel a lakosságot, a vállalkozásokat és a hatóságokat szeretné támogatni a következő időszakban.
A világ többi részéhez hasonlóan Magyarország is nagy kihívással néz szembe az új koronavírus terjedésével. „Az embereknek az otthonukban kell maradniuk és távolról kell ellátniuk a feladataikat – legyen szó akár munkáról, akár tanulásról. Ez egy nehéz időszak, mi pedig azon dolgozunk, hogy minden tőlünk telhető módon támogassuk Magyarországot. Célunk, hogy a technológiánk segítségével segítsük a hatóságokat a világjárvány elleni küzdelemben, ügyfeleinket a szeretteikkel való kapcsolattartásban, valamint a vállalkozásokat a távoli munkavégzés zökkenőmentes működtetésében. Ezen célokat szem előtt tartva állítottuk össze ötpontos tervünket a koronavírus járvány negatív hatásainak csökkentésére. Szeretnénk minden kollégánk nevében megköszönni az egészségügyi és hatósági dolgozók kritikus és kitartó munkáját, amivel segítik a lakosságot a mostani nehéz időszakban. ” – mondta el Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.
1. Hálózatok szolgáltatási színvonalának fenntartása
Kiemelt fontosságú a hálózatok szolgáltatásminőségének fenntartása, ezzel biztosítva az alapvető internetes hozzáférést és kommunikációt, beleértve az otthonmaradottak távoli munkavégzését, tanulását, szeretteikkel való kapcsolattartását és szórakozását.
A szolgáltató mindent megtesz a hálózati minőség fenntartásáért. A hálózatok használata jelentősen megnőtt az elmúlt napokban, és arra számítunk, hogy ez a tendencia folytatódni fog. A Vodafone Magyarország extra kapacitást adott a vezetékes, szélessávú és mobilhálózataihoz az ügyfelek megnövekedett igényeinek kielégítésére, illetve bővítette VPN-képességét annak érdekében, hogy munkavállalóinak zavartalan munkakörülményeket biztosítson az otthoni munkavégzéshez.
A Vodafone Magyarország folyamatos kapcsolatban van a hatóságokkal annak érdekében, hogy a szolgáltatás minősége és a hálózat ne kerüljön veszélybe.
A kritikus szolgáltatásokat nyújtó beszállítóinkkal folyamatos kapcsolatban vannak a szakembereink, így a lehető legmagasabb szintű átláthatóságot sikerült elérni az ellátási lánc állapotát illetően. Az ellátási lánc helyzete általánosságban jó, és a beszállítóinkkal folytatott megbeszélések szerint a következő néhány hónapban is megvalósul a hálózati, számítástechnikai és terminálberendezések leszállítása. A kritikus szolgáltatásokat nyújtó beszállítók ismertették saját üzletfolytonossági stratégiájukat a Vodafone-nal, mindemellett Ők is fokozott figyelemmel követik az eseményeket.
2. Megfelelő hálózati kapacitás és szolgáltatások biztosítása a legfontosabb állami feladatok ellátásához
A Vodafone Magyarország az egészségügyi szolgálatok számára is szeretne minden támogatást felkínálni, így a szolgáltató kész a kórházak számára további hálózati kapacitást és szolgáltatásokat nyújtani.
Az iskolák bezárása miatt a Vodafone Magyarország szeretné megkönnyíteni a tanárok és a diákok életét. Ennek érdekében a legfontosabb oktatási forrásokat tartalmazó weboldalakat és applikációkat (például: mozaweb.hu, oktatas.hu, nkp.hu, videotanar.hu, ekreta.hu) adathasználat nélkül teszi elérhetővé az ügyfelek számára. A részletekről kérjük honlapunkon tájékozódjanak.
Szintén adatkeret használata nélkül lesz elérhető a Vodafone Magyarország Alapítvány, Vodafone Apptár androidos applikációja, ahol több száz ingyenesen letölthető, tanulást segítő (digitális oktatás bevezetéséhez szükséges útmutatók, videók, kurzusok) program található. Ezek szűrhetők tantárgy, évfolyam és kompetencia szerint, illetve használhatók mobiltelefonon és tableten egyaránt.
Emellett pedig ingyenesen érhető el a Vodafone Alapítvány 30 órás akkreditált E-skola elnevezésű e-learning képzése, amely szintén nagy segítséget jelenthet a jelenlegi helyzetben a pedagógusok számára a digitális oktatásra való átállásban.
A központi adománygyűjtés érdekében a Vodafone hálózatából is elérhető a 1357-es adománygyűjtő vonal.
3. Az információ hatékony eljuttatása a lakossághoz
A szolgáltató létrehozott egy külön weboldalt, amely tartalmazza a különleges helyzethez és a speciális szolgáltatásokhoz kapcsolódó összes információt (https://www.vodafone.hu/informacio). Emellett a Vodafone Magyarország közösségi média csatornáin folyamatosan tesz közzé tartalmakat az egészségügyi helyzettel és a digitális oktatással kapcsolatban, ezáltal fontos információkhoz juttatva a lakosságot.
4. Az otthoni élet és munka megkönnyítése, valamint az ellátási láncban lévő kis- és mikrovállalkozások támogatása
Természetes, hogy egy ilyen helyzetben az emberek több adatot használnak információszerzésre, kapcsolattartásra, illetve otthoni munkavégzésre és tanulásra. Ezek támogatása érdekében a szolgáltató +15GB adatkeretet biztosít minden lakossági ügyfelének a következő három hónapra 5GB-os havi ciklusokban. Az extra adatkeretet a My Vodafone applikáción keresztül tudják aktiválni a havidíjas és feltöltőkártyás ügyfelek. Az általános ügyintézésre továbbra is a My Vodafone applikációt javasolja a szolgáltató a hatékonysági és biztonsági szempontokat szem előtt tartva a következő időszakban. Az extra adat természetesen a UPC mobil ügyfeleknek is elérhető, számukra automatikusan bekapcsolta a Vodafone Magyarország a kedvezményt.
Annak érdekében, hogy az otthon töltött időszakot kényelmesebbé tegye a családoknak, az extra mobilnet mellett a Vodafone Magyarország minden otthoni digitális TV előfizetéssel rendelkező ügyfele számára elérhetővé tette a Premium TV és a FilmBox Pro csomagban lévő csatornákat április 30-ig. A Premium TV csatornák UPC TV előfizetéssel érhetőek el, míg a FilmBox Pro csomag UPC és Vodafone TV előfizetéssel is. Az oktatási anyagok elérhetősége érdekében a Vodafone Magyarország az m5 TV csatornával bővítette analóg csatornakínálatát.
A szolgáltató felfüggesztette továbbá a kötelező adategyeztetést, ennek elmulasztása miatt senkinek sem fogják kikapcsolni az igénybe vett szolgáltatást.
A vállalkozások támogatása érdekében a Vodafone Magyarország vállalati és hivatali ügyfelei 3 hónapon át összesen 15GB díjmentes kiegészítő adatot igényelhetnek minden, már adattal rendelkező hangalapú előfizetésre, illetve most hűségszerződés nélkül – akár 1 hónap időtartamra is – válthatnak magasabb adatopcióra kedvezményes áron. Emellett az otthoni munkavégzés hatására megnövekedett adatforgalom miatt lehetőségük van a sávszélesség soron kívüli bővítésére a meglevő bérelt vonali szolgáltatások esetében.
A mikro- és kisvállalkozással rendelkező beszállítói számára az anyagi nehézségek enyhítése érdekében 60-ról 15 napra rövidíti számlafizetési idejét a Vodafone Magyarország.
5. A kormányzati analitika javítása, beleértve az emberek érintett területeken belüli mozgásának jobb megértését
A szolgáltató folyamatosan kapcsolatban áll a hatóságokkal és teljesíti a jogszabályok szerinti adatszolgáltatási kötelezettségét. A Vodafone felkészült a célzott sürgősségi hívás és SMS-szolgáltatás biztosítására, ha ezt a hatóságok szükségesnek ítélik meg.
Kapcsolódó cikkek
- Koronavírus járvánnyal kapcsolatos intézkedések az online értékesítésben
- Foglalásos rendszerre váltott a Budai Szabadtéri Színház
- Közlekedési mobiljeggyel vehetők igénybe a Volánbusz járatai
- Óriási online tudásanyagot adnak ingyen a vállalkozók kezébe
- Ingyenes interaktív hangoskönyvek felolvasással a BOOKR Kids és a Samsung együttműködésében
- Vállalkozásokat segítő kedvezmények a Vodafone-tól
- Postára csak akkor menjünk, ha muszáj
- Kényszerből sietünk a digitális jövőbe
- Az SAP megnyitja és ingyenessé teszi egyes alkalmazásait a járvány elleni küzdelem jegyében
- Átalakította és ingyenessé tette nyelvtanuló szoftverét az iTOLC
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.