A Mammutban nyitotta meg második üzletét az eMAG

forrás: Prím Online, 2020. szeptember 22. 10:57

Offline stratégiáját konzekvensen valósítja meg az eMAG. A piacvezető online kereskedő első, Erzsébet körúti lévő üzlete után egy nagyobb alapterületű bemutatótermet nyitott a budapesti Mammut bevásárlóközpontban. A budai üzletben szeptember 21. és 27. között nyitási akció várja az érdeklődőket. A várhatóan nagy számú érdeklődő miatt a vállalat előzetesen is arra kéri az érdeklődőket, hogy tartsák be a koronavírus-helyzet miatt előírt maszkviselési és távolságtartási előírásokat.

Hét évvel korábbi megjelenése óta az eMAG Magyarország idén júniusig kizárólag online kereskedőként volt jelen a piacon. Az első hazai eMAG-bolt június közepén nyílt meg Budapesten, az Erzsébet körút 18. szám alatt óriási sikert aratva a vásárlók körében, akik azóta ebben az egységben több, mint  6000 darab árucikket vásároltak meg, illetve vették át rendeléseiket.

 

A budapesti Mammut bevásárlóközpontban megnyílt  új eMAG üzlet nagyobb alapterületű, több ezer termék számára helyet biztosító saját raktárral is rendelkezik, és természetesen az utcáról betérő vásárlókat is kiszolgálják benne. A legelső eMAG-szaküzlethez hasonlóan itt is lehetséges a www.emag.hu webáruházban feladott megrendelések átvétele: minden raktáron lévő termék megrendelés esetén már másnap átvehető az üzletben.

 

Az eMAG üzleteiben az utcáról betérő vásárlók számára is érvényesíthető az alapvetően hazai internetes vásárlásokra vonatkozó 14 napos elállási jog minden olyan termékkategória esetében, amelyre ez vonatkozik, az üzlet személyzete pedig a megfelelő termék kiválasztásában is segítséget tud nyújtani.

 

“Most, a második üzlet megnyitása kapcsán már biztosan mondhatom, hogy sikeresnek tartjuk az eMAG átállítását a magyar piacon már bevált hibrid üzleti modellre. Nemzeti sajátosságnak is nevezhető, hogy a vásárlók igénylik a közvetlen kapcsolat létesítésének lehetőségét, a magas színvonalú személyes tanácsadást. Ennek jegyében tovább folytatjuk a bolthálózat bővítését, amely esetében a célunk az, hogy országszerte frekventált helyszíneken alakítsunk ki nagyobb alapterületű üzleteket” - mondta Várkonyi Balázs, az eMAG ügyvezető igazgatója.

 

A Mammutban lévő eMAG üzletben szeptember 21. és 27. között nyitási akcióval várja az érdeklődőket, amelynek keretében a slágerterméknek számító okostelefonok, tévék mellett “true wireless” fülhallgatók, okosórák és háztartási eszközök lesznek elérhetők jelentős kedvezménnyel. Az első bolt hasonló akciós napjai alatt hosszú sorok alakultak ki, ezért az eMAG előzetesen is arra kéri az üzletébe érkezőket, hogy tartsák be a járványhelyzet miatt előírt maszkviselési és távolságtartási előírásokat. Az üzletben egyébként a maszk és kézfertőtlenítő használata mellett plexifalakkal, illetve az üzlettér és a raktár speciális fertőtlenítésével védekeznek a koronavírus ellen.

 

Az eMAG a múlt héten jelentette be, hogy az Extreme Digitallal közösen Easybox néven saját csomagautomata-hálózatot épít ki Magyarországon. Idén év végéig Budapesten száz helyszínen működnek majd a biztonságos, érintésmentes átvételt biztosító automaták, jövő év végéig pedig ötszáz automata kiépítését tervezik. A két vállalat 2019-ben jelentette be fúziós szándékát, amelyet az év végén a Gazdasági Versenyhatóság is jóváhagyott, azonban az összeolvadást követően mind az eMAG, mind az Extreme Digital márkák tovább élnek. 

Kulcsszavak: eMag webáruház +céginfo

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01