Történelmet írt a Marketing Summit

forrás: Prím Online, 2020. szeptember 25. 14:58

Az együttműködő partnerek páratlan összefogásának köszönhetően idén is létrejöhetett az ősz meghatározó marketingszakmai csúcstalálkozója, a Marketing Summit. Az eseményt múlt hét csütörtökön, szeptember 17-én szervezték az Akvárium Klubban. A várva várt szakmai találkozási lehetőségen túl a Marketing Summiton adták át a TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozók elismerését, illetve az idei Városmarketing díjakat is.

Az idei Marketing Summit öt témakör mentén közelített a koronavírus hatásaival is küzdő szakma aktuális kihívásaihoz, ezek a témák a következők voltak: Business & Marketing, Brand Management & Communication, Future-proof Marketing & Agility, Digital Hack és a Városmarketing. A programokat nyolc különböző iparág közel 40 marketing és kommunikációs szakembere állította össze, idén tavasszal. Az eseményen az egészségbiztonsági intézkedések betartása mellett több mint 350 szakember vett részt személyesen, míg az előadások online közvetítését közel 450 fő követte. A Marketing Summiton került sor idén is a Marketing&Média által jegyzett TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozó listájának kihirdetésére is. A befolyásos szakmai döntéshozókat felsorakoztató lista élén idén Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója áll, akit Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.) és Mérő Ádám (The Coca-Cola Company) követnek. A TOP3 mindegyik tagja előadott a rendezvényen, de rajtuk kívül a TOP50-es listából színpadra lépett még Juhász Péter Tibor (Vodafone), Kovács András Péter (Magyar Telekom), Szalkai Réka (Mastercard), Liptay Gabriella (KPMG), Pataky Piroska (Mastercard), Varga Anita Ágnes (Rossmann), Szinai Ádám (CIB Bank), Fülöp Gábor (Provident) és Rákosi Viktor (Ford) is. A rendezvényen adták át az idén immár hatodik alkalommal meghirdetett Magyar Városmarketing Díj elismeréseit is. Az ismert szakemberekből álló zsűri döntése alapján az idei év fődíjasa Nyíregyháza városa lett.

 

 

„Az idei Marketing Summit létrejöttét a támogatók és a résztvevők páratlan összefogása tette lehetővé, amely eredményeként a rendezvényszervezés számára nem túl kedvező környezet ellenére is sikeres eseményt tudhatunk magunk mögött” – mondja Hinora Ferenc, a konferenciát immár 30 éve szervező Magyar Marketing Szövetség elnöke. A Summit mögé idén nagynevű márkák is felsorakoztak. Együttműködő partnereink támogatása stabil alapot teremtett arra, hogy a marketingszakma képviselői végre akár személyesen is találkozhassanak - ez pedig mindennél jobban igazolja a szakmai közösség erejét, valamint a marketing jelenlegi, kiemelt szerepét, amely nem más, mint a gazdaság motorizálása. Az előadók, kerekasztal-beszélgetők és a konferencia résztvevői jelenlétükkel is alátámasztották azt, hogy most még hangsúlyosabb szerep hárul a szakmánkra: a marketingtevékenység hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozások gazdasági teljesítménye stabil maradjon, illetve növekedjen, és hogy munkahelyeket tartsunk meg” – teszi hozzá a szervezet elnöke.

 

Az Marketing Summit Hungary fő szervezője az idén 30 éves Magyar Marketing Szövetség, társszervezői a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing&Média szaklap. Mindhárom szervező elkötelezett a marketing- és üzleti tevékenységet végzők szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban

A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.

2024. december 21. 16:47

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át

Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel.  Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.

2024. december 21. 12:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32