Megérkezett a Stripe Magyarországra
A mai naptól hivatalosan is elérhetőek Magyarországon a Stripe fizetési szolgáltató megoldásai, amelyek a helyi internetes vállalkozásokat segítik abban, hogy megjelenjenek a világpiacokon és fizetési tranzakciókat fogadjanak a világ bármely pontjáról.
„Magyarország gazdag a vállalkozói és technológiai tehetség tekintetében, és meggyőződésünk, hogy még több magyar online vállalkozásnak lenne lehetősége akár világszerte terjeszkednie", mondta Marcin Misztal, a Stripe kelet és közép-európai régióért felelős vezetője. „A Stripe célja, hogy minél több vállalatnak segítsen, hogy kreativitásuknak és ambícióiknak a földrajzi korlátok ne szabhassanak határt.”
A Stripe infrastruktúra segítségével a vállalkozások pár kattintással elérhetik a világpiacokat
Mostantól kezdve a hazai vállalkozások akár 10 percen belül fogadhatnak fizetési tranzakciókat több mint 130 valutában. A Stripe most először hozzáférést biztosít számukra a Stripe Globális Fizetési és Treasury hálózatához. A fizetési tranzakciók fogadása mellett a vállalatok kezelhetik az előfizetéseket, fizethetnek harmadik feleknek és optimalizálhatják a mobil fizetéseket a Stripe használatával – mindezt egy központi felületről. A Stripe olyan mobil pénztárcákhoz is hozzáférést biztosít a felhasználóinak, mint az Apple Pay és a Google Pay.
A Stripe lendületet ad az új internetes üzleti modellek fejlődésének, és segíti a hagyományos vállalkozásokat az innováció gyorsabb megvalósításában
Ahogy egyre több tevékenység költözik a világhálóra, új online vállalkozás kategóriák jöttek létre az elmúlt években, ideértve a piactereket, a közösségi finanszírozást és az előfizetésen alapuló vállalkozásokat. A Stripe ezen vállalkozások igényeihez szabott megoldásokat kínál, és olyan eszközökkel támogatja a szoftverfejlesztőket és a vállalkozókat Európa-szerte, amelyek segítségével csatlakozhatnak a jövő online óriásainak soraihoz.
A COVID-19 járvány felgyorsította az internetes felületekre való áttérést. Számos kisvállalkozás, amely idén először hozott létre online boltot, a Stripe-ot választotta fizetési partnerének. Csak Európában több mint 100.000 vállalkozás csatlakozott a Stripe-hoz a 2020 márciustól júniusig tartó négy hónap alatt.
A Stripe szolgáltatásai egy ideje a bétatesztelők számára már elérhetőek volt Magyarországon, és az első visszajelzések nagyon biztatóak: „Már régóta vártam, hogy a Stripe szolgáltatásai Magyarországon is elérhetőek legyenek. Több más, helyi szolgáltatóval is próbálkoztam. De egyikük sem rendelkezett olyan adottságokkal, amelyekre a vállalkozásunknak szüksége lenne. Webshopunkon keresztül többek között előfizetéseket is vásárolhatnak az érdeklődők és a Stripe ezt is tökéletesen tudja kezelni. Emellett fontos kiemelni, hogy a Stripe valamennyi szolgáltatása kimagasló a piacon, az onboardingtól és a rendszer felállításától kezdve a riportáláson és a biztonságon át egészen a visszatérítések kezeléséig.” – Bánfalvi Carolyn, társalapító, Taste Hungary.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb fontos weboldalakat tesz elérhetővé adatforgalom használata nélkül a Vodafone
- A UPC Direct kihagyhatatlan ajánlattal készül az ünnepekre
- EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan
- Hatékony termékkeresés a GLAMI szolgáltatásával
- Digitális oktatást támogatja a Vodafone és a Mozaik Kiadó közös szolgáltatása
- EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól
- A HMD Global jelentős bejelentéseket tett, és megkezdte a Nokia 8.3 5G értékesítését
- Kedvezményekkel indul az ősz a Telenornál
- Szeged a DIGI új zászlóshajója
- Megérkezett a Vodafone Home egyéni igényekre szabható portfóliója
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.