Ismét lehet pályázni a magyar Sportmarketing Díjra!
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Sportmarketing Tagozata immár második alkalommal hirdette meg a magyar Sportmarketing Díjat, amelyre január 31-ig várják a pályázatokat. A pandémia által alapjaiban érintett iparág átalakulása miatt idén két új kategóriában is győztest hirdetnek a szervezők.
Az MMSZ Sportmarketing Tagozata által tavaly ősszel életre hívott Sportmarketing Díj kiváló lehetőség arra, hogy a kommunikációs szakemberek megmutassák és megismerjék a sportmarketing és sportszponzoráció legkiválóbb hazai kampányait és az abban rejlő üzleti értéket.
A pandémia által alapjaiban érintett sportvilág nehéz éven van túl, az iparág szereplői közül a sportolói és szponzori oldalról is újratervezésre volt szükség. A 2020-as évben elmaradt nagy sportesemények (pl. olimpia, labdarúgó Európa-bajnokság) miatt a marketingaktivitások is átalakultak, ezért a Díj kiírói az előző évhez képest két új kategóriát vezettek be. A legértékesebb sportolói/sportcsapat/esport márka, legjobb sportszponzoráció és a legkreatívabb közösségi média kommunikáció mellett győztest hirdetnek az Etikai díj és a Hűség díj kategóriájában is, amellyel a kifejezetten a pandémiára adott válaszreakciók sikerességét ismerik el.
„Habár anyagi értelemben a sportszektor volt az egyik legnagyobb kárvallottja a 2020-as évnek, idén is találkozhattunk olyan előremutató megoldásokkal, amelyek egyedülállónak számítanak a piacon. A pandémia miatt mindenhol az újratervezés volt a cél, és azok kerülhettek ki győztesen a válsághelyzetből, akik gyorsan mertek és tudtak is változtatni.” - emelte ki Dudás Hunor, a Tagozat elnöke. Hozzátette: „A díjjal most elsősorban azokat szeretnénk elismerni, akik a nehéz helyzet ellenére is kitartottak és kiemelkedő munkát végeztek a sportmarketing szakterületén, példát mutatva ezzel iparágunknak.”
A magyar Sportmarketing Díj keretén belül minden kategóriában kihirdetésre kerül egy shortlist a legjobb pályamunkákból. A pályaműveket egy 10 fős, nemzetközi és hazai marketingszakemberekből álló zsűri értékeli. Az általuk adott pontszámok alapján alakul ki a végső sorrend, melynek megfelelően bronz, ezüst és aranydíjas nyerteseket hirdetnek majd.
A 2020-as MMSZ Sportmarketing Díj Kategóriái:
1. Legjobb sportszponzoráció
Egyéni sportoló, sportcsapat, esport, egyesület, szövetség támogatásán keresztül a szponzoráló cég vagy annak márkája és a támogatott sportoló/csapat hírnevének javítását szolgáló közös marketing tevékenység, együttműködés, aktivitás bemutatása.
2. Legértékesebb sportoló /sportcsapat /Esport
Független értékelő cég által végzett online és social media monitoring alapján meghatározott TOP 10-es lista mindhárom kategóriában.
3. Legkreatívabb közösségi média kommunikáció
Egyéni sportoló vagy sportcsapat, aki az elmúlt egy évben új eszközökkel, kreatív, újszerű és egyedi megközelítésben használta valamely közösségi csatornáját, példát állítva ezzel a hatékony sportolói márkaépítésre és a fan engagement elősegítésére.
4. A sporttársadalom legjobb válasza a Covid-19-re
Kifejezetten a járványhelyzetre reflektáló kampány, marketing célú együttműködés / kommunikáció díjazására életre hívott kategória. Ide tartozik: közösségi média kommunikáció (poszt vagy sorozat), társadalmi felhívás, aktivizáció. Díjazható a szponzoráló cég van annak márkája, ügynökség, sportoló/csapat.
5. Hűség-díj (Nem pályázható)
A Tagozat vezetősége által odaítélt díj, a zsűri beleegyezésével és hozzájárulásával. A díj missziója kiemelni azokat a szponzoráló cégeket, akik a váratlanul kialakult helyzetben kiálltak a támogatott sportolóik, csapataik mellett és/vagy új kampánnyal is erősítették összekapcsolódásukat az említett tényezők ellenére is.
A kezdeményezésről további információ a www.sportmarketingtagozat.hu-n olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- A marketing motorizálja a gazdaságot
- 2020-ban is keresik az év legjobb marketing-megoldásait!
- Történelmet írt a Marketing Summit
- Termékcsomagokkal segítik a Horeca-szereplőket
- Újabb lendületet vesz a sportmarketing
- Marketing a koronán innen, a koronán túl
- Új elnökséggel erősíti a szakmai képviseletének erejét a Magyar Marketing Szövetség
- Átfogó digitális képzéseket indít a Magyar Marketing Szövetség
- A marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot
- Újra gyűjthetőek a "Városmarketing gyémántok"
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
November 25-ig lehet nevezni a CALL TO ACTION pályázatra
A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
160 ezer eurós pályázat indul egészségügyi innovátoroknak
Magyar egészségügyi startupok, kkv-k, kórházak, egyetemek és kutatóintézetek kapnak lehetőséget, hogy innovációikat gyorsabban piacra juttassák a SPICE program keretében. A hazánk mellett a régió 18 országában meghirdetett programban 160 000 euró támogatás érhető el, melyet a csapatok fejlesztéshez, innovációik kereskedelmi hasznosításához és mentorálásra használhatnak fel. A résztvevők számára elérhetővé válik továbbá az egészségügyi innovátorok legnagyobb európai ökoszisztémáját összefogó EIT Health teljes kapcsolatrendszere, know-how-ja, szakértelme és tőkéje is.