Már online is vásárolhatunk új autót
A mai modern és felbolydult világban az online vásárlásokat részesítjük előnyben életünk megkönnyítése céljából: megszokottá vált, hogy házhoz rendelünk élelmiszert, háztartási kellékeket, kozmetikumokat, elektronikai eszközöket. Ám a nyugati országokban már teret hódít a digitális térben való autóvásárlás is. Elsőre talán kicsit meghökkentőnek tűnik, de az innovatív lehetőséggel egyre többen élnek. Ráadásul most már hazánkban is elérhető, hogy egy internetes platformon keresztül, egyszerűen járművet rendeljünk. Néhány kattintással ugyanis megoldhatjuk, hogy álmaink autója rövid időn belül az otthonunk előtt parkoljon.
Magyarországon először kínálnak teljesen online lebonyolítható autórendelést! Az Autócentrum Szabó Csoport létrehozta Magyarország első új autó online márkakereskedését, ahol kedvező árak mellett gyorsan, egyszerűen és kényelmesen rendelhetjük meg leendő gépkocsinkat.
Kínálatukban a hatalmas készlet mellett, akár rendelésből is kiválaszthatjuk a vágyott típust, személyre szabott módon, a kívánt specifikációkat figyelembe véve. Ha azonban a leendő tulajdonos bizonytalan, és szeretné megtekinteni az áhított modelltípust a vásárlás előtt, akkor a kiemelt kapcsolattartóval egyeztetett időpontban, a márkaszalonban ezt megteheti, illetve akár ki is próbálhatja egy tesztvezetés során - amennyiben a meghatározott időben rendelkezésre áll belőle tesztautó - mielőtt meghozza a végső döntését, majd leül egy számítógép vagy okostelefon elé, és megrendeli azt az online webáruházban.
Házhoz is rendelhetjük, mint a bevásárlást
Az Autócentrum Szabó Csoport értékesítési igazgatója, Bohon Ákos elárulta, miért rukkoltak elő ezzel az egyedi megoldással: - A XXI. század gépjármű vásárlói a világháló segítségével részletesen megtekintik a kiválasztott modellek ismertetőit, és összehasonlítják az árakat más kereskedők ajánlataival. Mivel már sokan élnek az internet adta lehetőségekkel, arra gondoltunk, hogy megoldást nyújtunk azoknak, akik autóvásárlás előtt állnak. Ezért indítottuk el a digitális felületen való új gépkocsi vásárlást. Az érdeklődők az onlineauto.hu webáruházban teljes mértékben ki tudják választani álmaik autóját az otthonuk kényelméből, csupán végig kell menniük az egyszerű és gyors rendelési folyamaton. A vásárlók segítségére lesznek a szűrők, ahol kiválaszthatják a jármű legfontosabb adatait: a gyártmányát, modelljét, kivitelét, és szűrhetnek a minimális és maximális vételi ár alapján is - mondta az értékesítési igazgató, aki kiemelte, hogy az ügyfelek az online böngészést követően is dönthetnek oly módon, hogy meglátogatják a márkakereskedést, és megtekinthetik a kívánt modelltípust. Az emberek az utóbbi egy évben szerte a világon számottevően csökkentették a személyes kapcsolatokat. Sokkal ár-érzékenyebbé vált a piac a járvány hatására, melynek következtében a fogyasztók a pénzmegtakarítás felé irányulnak. Ezek hatására egyre inkább teret hódít az online autóvásárlás is. A járművet átutalással, készpénzzel, sőt akár banki finanszírozás segítségével is kifizethetjük, és házhoz is rendelhetjük.
Az összes papírmunkát elintézik a vevő helyett
Dr. Tordai István, a SportVerda műsorvezetője elmondta, hogy mit gondol erről az innovatív megoldásról: - A nyugati országokban már közkedvelt ez a fajta vásárlási módszer, ezért valószínűsítem, hogy hazánkban is népszerűvé válik. Magamon is észrevettem, hogy egyre több mindent online rendelek. Ez korunk sajátossága. Megállíthatatlan folyamat. Nagyon sok visszajelzést kaptam már, miszerint valaki azért vett meg egy autót, mert tetszett neki, amit a televízióban vagy a neten mondtam róla. Egyfajta segítséget nyújtok a vásárláshoz, ami nagy felelősség rám nézve, de még nem kaptam negatív visszacsatolást. Kipróbáltam az autót, majd elmondtam, hogy milyen, a kedves néző pedig meglátogatta a kereskedést, és megvette. Most már ki sem kell tennie a lábát az otthonából, mert házhoz szállítják számára. Ez az újfajta vásárlási módszer zökkenőmentes és gyors. Az összes papírmunkát elintézik a vevő helyett, majd kiszállítják az autót, és átadnak mindent. Manapság már házat is kiszállítanak, akkor miért ne lennénk nyitottak erre az újdonságra?!
Fotó: onlineauto.hu
Kapcsolódó cikkek
- 2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem
- Ingyenes szállítással segít az eMAG a járványhelyzetben
- Szlovák példa mutatja, fel fog robbanni a magyar e-kereskedelem
- Közel 8 millió maszkot vettek egy év alatt az eMAG-nál
- Már a járvány utáni időszakra készülnek fel az eMAG vásárlói
- Már több mint 30 ezer rendelést szolgáltak ki az easybox csomagautomaták
- Szigorúan csak évente egyszer tart Black Friday-t az eMAG
- Black Friday: erre figyeljen, ha nem akarja saját kezűleg felcipelni az emeletre az új szárítógépét
- Rekordkínálattal indult el Gódor András sonkás-sajtos webshopja
- Tartós a koronavírus kereskedelmi hatása
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.