Elérhetővé tette előadásait a Startup Safari
A legnagyobb hazai online konferencia három napján összesen közel 100 hazai és nemzetközi startup, tech cég, inkubátor, akcelerátor és szakmai szervezet 160 előadójának eseményein több mint 1000 látogató vett részt naponta a múlt héten, április 21 és 23 között.
A Budapest Startup Safari hatodik alkalommal indult útjára, a tavalyi jól bevált gyakorlat szerint online platformon egy interaktív „home conference“ keretében. Az online előadások, workshopok, kerekasztal beszélgetések olyan témaköröket jártak körbe, mint az üzletfejlesztés, az online kereskedelem, a márkaépítés, a jogi és pénzügyi tudnivalók, a befektetési alapok, a tartalomkezelés vagy az egyre nagyobb teret hódító egyéb digitális megoldások és technológiai innovációk. Nem csak üzleti, hanem mélyebb tech témákat is érintettek, az érdeklődők az AI, ML, robotika, automatizáció, kiberbiztonság, fejlesztés vonalon is számos programot találhattak.
A szervezők legfőbb célkitűzései között szerepelt a kapcsolatépítés, a hálózatosodás elősegítése is, így minden nap készület olyan programokkal is, ahol a résztvevők egymással és a befektetőkkel, szakértőkkel is tudtak személyesen találkozni az online térben és tapasztalatot cserélni tanácsokat és tippeket kérni. A workshopokon és az előadásokon is lehetőség volt élőben bekapcsolódni, kérdezni és beszélgetni az előadókkal - így napi több ezer interakció valósult meg, ami a résztvevők visszajelzései alapján rendkívül jól pótolta az offline találkozások hiányát, sok új szakmai kapcsolat születhetett meg.
A konferencia szakmai megvalósításába bekapcsolódott többek között a Morgan Stanley, az SAP, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala, a Google, az NKFIH a Hungarian Startup University Programjával, a greeHill, az INPUT Program, a Hiventures, az OXO Holdings, a Shiwaforce, a Trax-Retail, a Design Terminal, a Startup Campus és a Visual Europe Group. Partnerként csatlakozott a Danube Cup is, mely együttműködés révén idén először a Startup Safari keretében rendezték meg a régió legnagyobb egyetemistáknak szóló ötletversenyének döntőjét.
„A Budapest Safari három napja alatt sosem látott minőségű tudásanyagot kaptunk az előadóinktól. Abban bízunk, hogy a konferenciát követően résztvevőink sok új szakmai kapcsolattal, optimistábban, felkészültebben, megtelve inspirációval indul neki a munkának. Azt gondoljuk, hogy az online térnek minden előnyét és lehetőségét kihasználtuk a Safari célkitűzéseinek megvalósítására, így reméljük jövőre már egy nagyon vagány hibrid konferencián dolgozhatunk együtt, ahol az ideinél is többen tudunk majd együtt lenni” - mondta Kovács Péter, a Budapest Startup Safari Társalapítója.
Idén a résztvevők visszajelzései alapján a program jelentős része a konferenciát követően is elérhető a regisztráltak számára: aki lemaradt egy beszélgetésről, vagy van olyan előadás, amit még egyszer megnézne, az most május 15-ig megteheti, ha belép az online konferencia platformjára. Aki pedig most kapott kedvet ahhoz, hogy felfedezze a Safari-élményt, az kedvezményes áron visszanéző jegyet vásárolhat a Budapest Startup Safari weboldalán keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- Jövő héten jön a Budapest Startup Safari
- A Slack kulcsfigurájával és a Szilícium-völgy fejvadászával is találkozhatsz a Startup Safarin áprilisban!
- Három napos programmal jön a hatodik Startup Safari Budapest
- Online konferenciát tartott az Okos Jövő Innovációs Klaszter
- Mire van szükségük a gyerekeknek a digitális oktatásban?
- Újraindítás helyett újragondolás
- Online konferenciát rendez a Neumann Társaság
- A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját
- Átalakuló vezetői szerepek: ilyen egy jó főnök most
- Online konferenciát tartott az Okos Jövő Innovációs Klaszter
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.