Újabb sikeres akvizíciót hajtott végre a Bravogroup
Az egyik legnagyobb hazai infokommunikációs vállalatcsoport lezárta a Setech Flotta Kft. akvizícióját, amivel tovább erősítette jelenlétét a magyar útdíjpiacon.
Május végén Magyarország egyik legnagyobb hazai tulajdonban lévő infokommunikációs vállalatcsoportja lezárta azt a portfólióbővítési tranzakciót, amelynek keretében érdekeltségébe került a flottakövetéssel és útdíjbevallással foglalkozó Setech Flotta Kft. többségi tulajdona.
Az akvizíció célja, hogy tovább erősítse a Bravogroup szerepét a magyar útdíjpiacon. Gönci Ádám, a Bravogrouphoz tartozó Kupon Portfolio Kft. ügyvezetője elmondta: „Vállalatcsoportunk több mint 10 éve aktív és meghatározó szereplője a magyarországi útdíjpiacnak viszonteladói szolgáltatás nyújtásával. A Setech Flotta csatlakozásával új, komplex és nagy hozzáadott értékű terméket leszünk képesek létrehozni, amely vonzó lesz a piaci szereplők számára.”
Gönci Ádám – Ügyvezető – Kupon Portfolio Kft.
Lakatos István, a Bravogroup vezérigazgatója hozzátette: „A Bravogroup növekedési stratégiája a kezdetek óta arra épült, hogy olyan iparágákban terjeszkedjen, amelyek nagy növekedési potenciállal rendelkeznek – mint a 80-as, 90-es években az informatika, majd később a mobiltelefónia. Folyamatosan keressük az új belépési pontokat, képességeinkhez kapcsolódó lehetőségeket.”
Lakatos István – Vezérigazgató – Bravogroup
Fotó: Hargitay Olivér/RTL Magyarország
A fuvarozók és a magánfelhasználók a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) felé kötelesek téríteni az útdíjat, amely éves szinten 300 milliárd forintos piacot jelent. Ennek az útdíjfizetési ökoszisztémának a szereplői az úgynevezett bevallási közreműködők, akik saját fejlesztésű, akkreditált informatikai rendszereik és GPS eszközeik segítségével szolgáltatnak adatot a befizetendő útdíj meghatározásához. A Setech Flotta több mint egy évtizedes tapasztalattal rendelkezik ezen a területen, és erre a tudásra építve a Bravogroup Holding tovább erősítheti jelenlétét ezen a piacon.
Az akvizíciót követően a Setech Flotta Kft. irányítását a korábbi menedzsment és a Bravogroup közösen végzi, a napi működést továbbra is az eddigi csapat látja el.
Kapcsolódó cikkek
- Fejleszti nemzetközi szolgáltatásait a Raben
- Az ABB tovább csökkenti szén-dioxid-kibocsátását
- Így tesz a Vodafone a bolygónk megóvásáért
- Rekord EBITDA eredményt ért el tavaly a Work Force
- Egyedi gépek exportálásával építi újra nemzetközi pozícióit a Ganz
- 16 milliárd forint értékű keretmegállapodást írt alá a Delta Systems Kft.
- A Xiaomi bevétele és nyeresége is rekordszinten 2021 első negyedévében
- Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB
- Új vezető a Schneider Electric gyöngyösi gyárában
- A Magyar Telekom 2021. első negyedéves eredményei
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.