Megvan a legjobb szakdolgozat a digitális marketingről
Megszületett az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2021 pályázatának eredménye. A most harmadik alkalommal meghirdetett versenyre számos érdekes, színvonalas szakdolgozat érkezett be a szervezőkhöz. A pályázatot szponzoráló Google, Group M és OMD munkatársaiból, az IAB Hungary tagjaiból és további két szakértőből álló zsűri döntése alapján az alábbi szakdolgozatok kerültek díjazásra.
Alapszak
• Cím: „Tégy jót és beszélj róla!” – Az e-wom szerepe a nonprofit szervezetek online marketingkommunikációjában
• Szerző: Koblencz Dóra Viktória (Budapesti Corvinus Egyetem- Kereskedelem és marketing)
• Konzulens: Markos-Kujbus Éva
Mesterszak
• Cím: Taka a celebvilágnak – előkelő púposkodás a közösségi médiában // A hitelesség és a paraszociális kapcsolat vizsgálata az influencer-marketing korában
• Szerző: Szabó Ákos (Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing)
• Konzulens: Dr. Mitev Ariel Zoltán
Az ünnepélyes díjátadásra március 31-én került sor, a pályázat nyertesei (végzett hallgató és konzulense) pénzjutalomban részesültek. Koblencz Dóra Viktória oklevelét a pályázatot szintén támogató RTL Magyarország képviseletében Rényi Balázs adta át.
Az IAB Hungary blogján interjúkat lehet olvasni a nyertesekkel: https://iab.hu/cimke/szakdolgozat/
A zsűriről
A pályaművek értékelésében részt vettek:
a szponzorok részéről
• Kovács Péter (Google),
• Török Dia (GroupM),
• Néz Kata (OMG),
az IAB elnökség részéről
• Sopov István (Adaptive Media, IAB Elnök),
• Papliczky Pál ügyvezető,
• Kenessey Adrien (Telex, az IAB Oktatási munkacsoport tagja),
valamint
• Szerényi Szabolcs kommunikációs szakértő,
• Dr. Bíró-Szigeti Szilvia (EMOK).
Indul a 2022-es pályázat
Az IAB Hungary, mint a digitális reklámipar szakmai szervezete, az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával szakdolgozati pályázatot hirdet a felsőoktatásban végzett hallgatók számára.
Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett dolgozattal lehet, amelyet 2021. augusztus 1. és 2022. július 31. között védett meg a szerzője. Pályázni lehet alapszakos és mesterszakos szakdolgozattal is.
A pályázat feltételei:
– sikeresen letett záróvizsga (legalább jó minősítésű diplomával)
– digitális marketinggel foglalkozó szakdolgozat
– kitöltött jelentkezési lap
Jelentkezés: https://iab.hu/legjobb-szakdolgozat-a-digitalis-marketingrol/
A pályázat határideje: 2022. november 30.
Eredményhirdetésre a bírálatokat követően, várhatóan 2023. márciusában kerül sor.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult az LG nemzetközi innovációs versenye, várják a jelentkezőket
- Világszínvonalú innovációs teljesítményeket ismertek el
- Magyar díjeső a nemzetközi World Summit Awards versenyén
- Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
- ABB globális projektfejlesztési felhívás startup cégek számára
- Tervezz, pályázz, nyerj!
- Díjat alapított a piacvezető online számlázó
- Megvannak ’Az Év Honlapja’ 2021 nyertesei!
- Magyar fiatalokkal dolgozik együtt a jövő innovációin a Samsung és az EdisonKids
- Digitális alkalmazásokat díjazott a Pénzügyminisztérium
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
November 25-ig lehet nevezni a CALL TO ACTION pályázatra
A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
160 ezer eurós pályázat indul egészségügyi innovátoroknak
Magyar egészségügyi startupok, kkv-k, kórházak, egyetemek és kutatóintézetek kapnak lehetőséget, hogy innovációikat gyorsabban piacra juttassák a SPICE program keretében. A hazánk mellett a régió 18 országában meghirdetett programban 160 000 euró támogatás érhető el, melyet a csapatok fejlesztéshez, innovációik kereskedelmi hasznosításához és mentorálásra használhatnak fel. A résztvevők számára elérhetővé válik továbbá az egészségügyi innovátorok legnagyobb európai ökoszisztémáját összefogó EIT Health teljes kapcsolatrendszere, know-how-ja, szakértelme és tőkéje is.