230 ezer hibás DoCoMo telefont cserélnek ki
Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2001. február 11. 18:28
Japán legnagyobb mobiltelefon-szolgáltatója, az NTT DoCoMo bejelentette, hogy saját telefonkészülékei közül 230 ezer darabot kicserél, mivel azok nem működnek megfelelően.
A Matsushita Communication Industrial Co. Ltd. által legyártott készülékek a legmodernebb sorozathoz tartoznak, alkalmasak a DoCoMo népszerű i-mode internetszolgáltatásának elérésére. A készülékekről kiderült, hogy hiba csúszott a vezérlőprogramjába, így nem alkalmas minden funkció tökéletes ellátására. A Java rendszerű telefonok cseréjét mindössze egy héttel az után jelentették be, hogy a japán szolgáltatóóriás kénytelen volt visszahívni 103 ezer készüléket egy, a mostanit megelőző szériából, szintén szoftverproblémák miatt. A gyakori technikai bakik oka valószínűleg a DoCoMo-ra és beszállítóira nehezedő vásárlói nyomás, mely minél hamarabb újabb és újabb termékeket szeretne a piacon látni.
Kapcsolódó cikkek
- Közös WCDMA mobiltelefonos céget alapít a Matsushita az NEC és a Texas Instruments
- A Matsushita idén 20 százalékkal több Panasonic mobilt akar eladni
- 505i sorozat az NTT DoCoMo-tól
- DoCoMo: száz százalékban újrahasznosított mobiltelefon
- NTT DoCoMo: erősödő jelenlét Európában
- Samsung: nagy tervek a mobiltelefon-piacon
- Siemens - Erősödő jelenlét Latin-Amerikában
- Tevékenységmódosítás a Mitsubishinél?
- Kétmillió előfizető a Pannon GSM-nél
- Megalakult a világ első luxusmobilgyártója