Fókuszban az utazási élmény javítása
A Kiwi.com utazás-technológiai vállalat UX hackatont szervez Global Travel Jam néven, amelynek célja, hogy javítsa az utazók élményét a foglalás során és az utazás minden szakaszában. Az ügyfélközpontú termék megalkotása során a Kiwi.com és az Európában egyik legnagyobbnak számító designer és kutató csapata arra törekszik, hogy az utazás zökkenőmentes legyen, még a világszerte számos repülőtéren tapasztalható bizonytalanság és utazási káosz idején is.
A Kiwi.com csehországi központjába, Brnóba User Experience designerek és kutatók kapnak meghívást, hogy ötleteljenek, inspirálódjanak és valami újat alkossanak. Az idei hackathon végső célja az utazók támogatása az egész út során és az ügyfélközpontú megközelítés népszerűsítése.
Martin Jancik, a Kiwi.com Product Design menedzsere elmondta: „A Kiwi.com-nál a field trip és a kutatás szerves részét képezik az UX design team munkájának és a tervezési folyamatnak, ezért azt akartuk, hogy a 2022-es kihívásunk ezt tükrözze. Idén kiemeljük a kutatás fontosságát a terméktervezésben, és arra ösztönözzük a résztvevőket, hogy már a hackathonra érkezés során kezdjék el dokumentálni utazási élményeiket. Az utazás elérhetőbbé tétele a küldetésünk és szenvedélyünk, ezért résztvevőink nem a szokványos repülési gyakorlatokkal fognak foglalkozni, és olyan futurisztikus utazási megközelítéseket hoznak létre, amelyeket aztán bárki megvalósíthat, aki részt vesz a hackathonon.”
A Kiwi.com által szervezett korábbi User Experience hackathonok eredményei számos globális megoldást hoztak az utazók számára a nyelvi akadályok leküzdésére, a vakok utazása közbeni navigálásra és a repüléstől való félelem kezelésére.
A Global Travel Jam-et a Kiwi.com brnói székhelyén rendezik meg október 7. és 9. között, és nyitott a világ minden tájáról érkező UX-designerek, UX-kutatók, szolgáltatás- és tartalomtervezők számára. A hackathon egyedülálló lehetőség az UX szakemberek számára, hogy kilépjenek a napi rutinjukból, miközben az utazók számára fontos problémákkal foglalkoznak.
Az UX szakemberek egy regisztrációs linken keresztül nyújthatják be jelentkezésüket 2022. augusztus 31-ig. A szervező fedezi az utazási és szállásköltségeket, a résztvevők száma maximum 16 fő.
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.