Glami.hu: rekordokat döntött az idei Black Friday az online divatkereskedelemben
A több mint 200 magyar és nemzetközi webshop 1,4 millió termékét katalogizáló Glami.hu divatkereső statisztikái szerint az e-kereskedelem fellendülésének két erős éve után idén is tovább növekedett minden kulcsfontosságú mutató a Black Friday hete során.
Európa egyik vezető divatkereső platformjának adati szerint az idei Black Friday során a tavalyi év azonos időszakához képest a partnerwebáruházakban 19%-kal nőtt a platform által generált forgalom (GMV), valamint 10%-kal nőtt leadott rendelések száma. Ugyancsak nőtt a termékek átlagos rendelési értéke (AOV), amely 8,5%-kal emelkedett 2021-hez képest.
A leggyakrabban keresett termékek a pénztárcák, köntösök és kabátok voltak
A 2022-ben a magyarok november elejétől leggyakrabban a pénztárcák, köntösök, csizmák és kabátok termékkategóriákra kerestek, de előkelő helyen szerepelt a toplistán a GLAMI.hu-n elérhető teljes Harry Potter ruházati kollekció, illetve a Hoka sportcipő márka is. A kereskedői oldalakra való átkattintások tekintetében a toplista élén a télikabátok, valamint a szezontól független bestsellernek tekinthető fehér pólók és a fekete nadrágok szerepelnek.
Kapcsolódó cikkek
- A GLAMI divatkereső 5 millió eurós befektetési alapot hozott létre
- A fekete pénteki vásárlással kapcsolatban készült reprezentatív kutatás
- Ez lehet az ugródeszka webáruházaknak a külföldi terjeszkedéshez
- GLAMI: a magyarok közel fele tervez divatcikkeket vásárolni Black Friday alkalmával
- Az e-kereskedelmi cégek is megszenvedik a válságot
- GLAMI: a magyarok többsége az emelkedő költségek ellenére sem tervez kevesebbet költeni divatcikkekre
- Sok magyar webáruház megerősödhet ezekben a hónapokban
- Már nem éri meg külföldről rendelni, felpörögnek a magyar webshopok
- A GLAMI új megoldása hiper-személyreszabott marketing technológiát kínál
- A ruházat mindent visz, de az egészséget is online vesszük
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.