3 magyar cég és új növekedési rekord a Deloitte CE Fast 50 listáján

forrás: Prím Online, 2022. december 9. 17:33

A Deloitte Central Europe 2022-es Technology Fast 50 programjára 16 közép-európai országból közel 400 pályázat érkezett. A kiemelkedő érdeklődés mellett idén a rangsorra felkerült cégek növekedésének mértéke is rekordot döntött. 

 

A Deloitte CE Technology Fast 50 2022-es program legfontosabb megállapításai:

• A rangsoron szereplő vállalatok átlagos növekedése 2.351% volt

• Idén először lehetett pályázni a Google Cloud-al közös "CE Tech Rocketship!” díjra

• A rangsor fő kategóriájára 9 országból és 5 piaci ágazatból kerültek fel vállalatok

 

A cégek által 2018 és 2021 között elért bevételek alapján idén rendkívüli, 2.351%-os átlagos növekedést értek el a jelentkező vállalatok. Ez az eredmény megelőzi a tavalyi rekordot (2.278%) is, és jóval meghaladja a 2020-es 1.460%-os növekedési értéket. 

 

Ez az év azonban más okból is különleges, ugyanis a Google Cloud immár második éve a program hivatalos regionális partnere. Az együttműködés pedig egy új kategória bevezetését is eredményezte, így idén először elindult a CE Tech Rocketship díj, amely a kiváló minőségű, innovatív megoldásokat fejlesztő vállalatokat ismeri el. 2022-ben a CE Tech Rocketship díjat a lengyel Autenti, az elektronikus aláírás úttörője érdemelte ki. 

 

 

A magyar nyertesek 

 

Az idei évben 3 magyar cég került fel a Deloitte CE Technology Fast 50 rangsorra, ezen felül pedig 3 magyar vállalat részesült Impact Stars minősítésben. 

 

A lista 13. helyén szereplő SnapSoft felhő alapú szoftveres megoldásokat szállít a DACH, US és CE régióban lévő ügyfelei számára. Amazon Web Services partnerként komplex webes problémákat old meg felhő alapon, összeszokott agile fejlesztőcsapatokba szerveződve. Partnereik számára előzetes felmérést követően egyedi szoftveres megoldásokat szállít, az adott kihívás megoldására optimális technológia felhasználásával webes, mobil és cloud környezetben. 

 

A 33. helyen az i4p informatics szerepel. A vállalat az IT biztonság területén tevékenykedik, kriptográfiai (titkosítási) megoldásokat fejleszt. A cég zászlóshajója a Trident HSM, egy fizikai informatikai berendezés, amely védi és kezeli az informatikai rendszerek digitális kriptográfiai kulcsait. Ez az első olyan HSM a világon, amely többszereplős kriptográfiát alkalmaz, így a legmagasabb szintű védelmet nyújtja.

 

A lista 47. helyezettje az Abylon Consulting. A cég gyorsan bevezethető és skálázható nagyvállalati informatikai megoldásokat kínál az üzleti intelligencia, a fejlett adatelemzés és a kollaboráció területén. Szoftvertermékeik között megtalálhatóak modern adattárház automatizáló és adatelemző eszközök, üzleti és pénzügyi tervezőeszközök, dokumentumkezelési és munkafolyamat-automatizálási megoldások, valamint egy videós ügyfélszolgálati platform.

 

A 2020-ban bevezetett Impact Stars kategóriában olyan cégek kerülnek elismerésre, akik a kiváló termék- vagy szolgáltatáskínálat mellett pozitív hatást gyakorolnak a társadalomra, az üzleti életre, az innovációra, a környezetre vagy a sokszínűségre. Az idei magyar díjazott vállalatok a Digital Thinkers, a Parkl Digital Technologies és a Talk-A-Bot. 

 

A Digital Thinkers egy digitális innovációkkal foglalkozó ügynökség – termékstratégia, termék design és termékfejlesztés tartozik a fő tevékenységeik közé. Felhasználó- és emberközpontú digitális termékeket készítenek úgy, hogy közben végig szem előtt tartják a felhasználó igényeket.

 

A Parkl Digital Technologies mobilitási szolgáltatóként, elsődlegesen irodaházak számára nyújt digitális parkolási szolgáltatást, valamint elektromos autó töltő üzemeltetést. A Parkl bevezetése támogatja a hatékony ingatlan üzemeltetést, növeli a bérlői elégedettséget, valamint hozzájárul az ESG célok eléréséhez is. Az üzleti megoldásaikon felül továbbá, a Parkl mobil applikációban zárt téri és utcai parkolást, valamint elektromobilitási szolgáltatást kínál a modern városi autósoknak is.

 

A Talk-A-Bot és annak a CHEQ nevű terméke a vállalatok és intézmények legfontosabb kapcsolatait, az alkalmazottakkal, valamint az ügyfelekkel való kapcsolatát digitalizálja. Chatbot alapú keretrendszere kétirányú, titkosított és azonnali reakciót adó kommunikációban köti össze a gyárakat azok (sokszor távoli helyen fizikai munkát végző) dolgozóival, valamint látja el a nagytömegű, repetitív ügyfélkérdések megválaszolását. A technológia hozzájárul a fluktuáció csökkenéséhez, valamint az ügyfélszolgálati tevékenységgel kombinálva a vevőszolgálati kapacitás jelentős bővítéséhez. 

 

"Rendkívül büszkék vagyunk az idei évben beérkezett pályázatok minőségére. A 2022-es program során ismét kiemelkedően innovatív cégekkel volt lehetőségünk megismerkedni, akik a legkülönbözőbb iparágakban tevékenykednek. Ezen felül külön öröm számunkra, hogy idén hat magyar cég is elismerésben részesült. Gratulálunk a hazai nyerteseknek és a Fast 50 programban szereplő valamennyi vállalatnak!” – mondta el Kóka Gábor, a Deloitte Private közép-európai régiójának vezető partnere és a Deloitte Fast 50 program magyarországi vezetője.

 

A Deloitte Technology Fast 50 a leggyorsabban növekvő technológiai cégeket díjazza árbevétel-növekedésük alapján. A megmérettetés során rangsorolják, végül külön kategóriákban díjazzák mind az évek óta működő, mind pedig a feltörekvő technológiai vállalatokat. A program magyarországi partnere a Citibank. 

 

A nyertesek teljes listája ide kattintva tekinthető meg.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01