E-piac Intel termék-viszonteladók számára
, 2001. február 21. 10:48
Az Intel bejelentette az Intel Business Advantage Portal (üzleti előnyt nyújtó portál) létrehozását, amellyel körülbelül 10.000 Intel termék-viszonteladó számára igyekszik lehetőséget teremteni a költséghatékonyabb és komplettebb PC- és szervermegoldások kínálatának kialakítására.
Az Intel Business Advantage Portal tulajdonképpen egy business-to-business elektronikus piac, amely az Intel viszonteladóit összehozza más szállítókkal, és ezzel lehetővé teszi számukra, hogy árengedményre és jutalékra tegyenek szert az eladott PC-termékek és e-üzlettel kapcsolatos szolgáltatások után. Az Intel a viszonteladókkal szembeni igények változásaira, például a szűkülő árrésekre és a teljes körű PC-megoldások kínálatához szükséges erőforrások hiányára kíván reagálni az új programmal.
Kapcsolódó cikkek
- EU-kartellvizsgálat: Kenőpénzekkel is vesztegett az Intel?
- eBay: 50%-kal nagyobb profit egyre kevesebb aukció mellett
- Az Intel eredmény 44 százalékkal javult, de…
- Flashcéget alapít az Intel és az STMicro
- Egy negyedév alatt visszanyerte tavaly elvesztett piacrészét az Intel
- Intel: 19 százalékkal bővülő negyedéves adózott eredmény
- 2,5 milliárd dollárért újabb gyárat épít Kínában az Intel
- Az Intel negyedik 45nm-es gyárát építi
- Japánban teszteli újdonságait az Intel
- Az Intel chipüzemet építene Kínában