Az IzzyPay segítségével bővülhetnek a Shoprenter online áruházai
Több mint hatezer webáruház számára nyílt meg a lehetőség Magyarország első lakossági BNPL (Buy Now, Pay Later - Vásárolj most, fizess később) szolgáltatása, az IzzyPay integrációjára a frissen megkötött Shoprenter együttműködés eredményeképp. Farkas Róbert, az IzzyPay vezérigazgatója szerint a megállapodás fontos mérföldkő a BNPL magyarországi meghonosításában. Az új fizetési megoldás nagyobb rugalmasságot jelent a vásárlóknak, az üzletek pedig ennek segítségével növelhetik a forgalmukat és csökkenthetik a visszafordulások arányát.
A Shoprenter motorján keresztül működő hatezer hazai webáruház mostantól kényelmesen hozzáadhatja fizetési lehetőségeihez az IzzyPay-t, Magyarország első BNPL szolgáltatását. A Buy Now, Pay Later – vagyis Vásárolj most, fizess később – szolgáltatás igénybevételével a vásárlóknak csak 14 nap elteltével kell kifizetni a kiszemelt termék árát, így lehetőségük van a pénztárcájuk megterhelése nélkül kipróbálni azt. Miközben a vevőknek nem kell előre megadniuk bankkártya adataikat, az IzzyPay azonnal átutalja a vásárlás összegét a webáruháznak.
A nemzetközi példák azt mutatják, hogy az online vásárlók jelentős része fordul vissza az utolsó pillanatban, jelentős részük azért, mert végül túl soknak találja a fizetendő összeget, vagy nem talál a számára elfogadható biztonságos fizetési lehetőségeket. A tapasztalatok szerint a BNPL alkalmazásával az online áruházak akár 20 százalékkal képesek csökkenteni ezt a lemorzsolódást, miközben növelik a visszatérő vevők számát. Mindeközben a vásárlói kosár értéke jelentősen nő (átlagosan 45 százalékkal), mivel több árucikket választanak ki a vevők, ha tudják, hogy ezeket még fizetés előtt kézbe vehetik, kipróbálhatják és ha úgy ítélik meg, tét nélkül visszaküldhetik. Mindezt anélkül, hogy hetekre lekötnék a pénzüket. A BNPL a vevőnek nem kerül semmibe, az online áruházak azonban korszerű fizetési folyamatot és nagyobb szabadságot adhatnak nekik, ezzel árbevételük akár 35-40 százalékkal növekedhet.
Az áruházak értékesítési lehetőségeinek növelése nem kerül különösebb erőfeszítésbe, hiszen a fizetési modell gyorsan és egyszerűen integrálható a Shoprenteren bérelt áruházakba. Az IzzyPay teljes körű támogatást nyújt a fizetési megoldás integrálásához bármely kereskedelmi platformba, teljes marketing eszköztárat biztosít a weboldalakhoz, tanácsot ad a kosár beállítására a leghatékonyabb fizetési folyamat biztosításához.
“Büszkék vagyunk arra, hogy a hazai e-kereskedelmi piac úttörőjeként az elsők között vezetjük be elérhető szolgáltatásaink körébe az IzzyPay fizetési megoldást, így lehetővé tesszük a webáruház tulajdonosok számára azt, hogy terjeszkedjenek és elérjék céljaikat, miközben egy magyar tulajdonban álló, megbízható, rejtett költségektől mentes vállalkozást támogathatnak” – hangsúlyozta az együttműködés kapcsán Rab Máté, a Shoprenter vezérigazgatója.
“A megállapodás fontos mérföldkő a BNPL magyarországi meghonosításában. Az IzzyPay elkötelezett amellett, hogy a hazai e-kereskedelmi piacot korszerű szintre emeljük, vagyis a Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban népszerű Buy Now, Pay Later modell Magyarországon is széleskörűen elérhetővé válhasson” – hangsúlyozta Farkas Róbert, az IzzyPay Zrt. vezérigazgatója. A frissen kinevezett CEO feladata, hogy a társaság tovább folytassa hazai bővülését és pozíciójának erősítését. A cég bízik benne, hogy a pénzügyi szakember vezetésével az IzzyPay a magyar BNPL piac legmeghatározóbb szereplőjévé válhat.
Farkas Róbert több mint negyedszázada dolgozik a pénzügyi szektorban, nyolc éven át irányította a Takarék Csoport treasury és befektetési szolgáltatási területeit. Emellett jelenleg is a Budapesti Értéktőzsde Kereskedelmi Bizottságának a tagja. Tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetem Pénzügyi Intézetén végezte, valamint az Eötvös Loránd Egyetemen szerzett Jogi Szakokleveles Közgazdász végzettséget.
Kapcsolódó cikkek
- Így hat a hazai webáruházakra a háború és az infláció
- Az e-kereskedelmi cégek is megszenvedik a válságot
- Nagyon népszerűek a easybox csomagautomaták
- Sok magyar webáruház megerősödhet ezekben a hónapokban
- Már nem éri meg külföldről rendelni, felpörögnek a magyar webshopok
- Minden webshop képes lehet az aznapi házhozszállításra
- Glami.hu: jelentős értékesítési csatornává nőtte ki magát a livestream vásárlás
- Glami.hu: Magyarországon a divatcikkek ötödét webáruházak értékesítik
- Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája
- Támogatói szerepkörbe került az e-kereskedelem egyik fő képviselője
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.
A K&H innovatív IT technológiájával a SZÉP kártya digitális használata is lehetővé vált
A digitális SZÉP kártya, mint innovatív technológia költségmentesen elérhető a K&H Csoport ügyfelei számára. Csupán pár kattintás szükséges a mobilbankban és máris rendelkezésre áll a digitális fizetési megoldás. A technológiai megoldás bizonyította kulcsfontosságú szerepét a piacon, több mint 100 ezer tranzakció áll a fejlesztés mögött egyetlen év alatt. A forradalmi megoldás nemcsak kényelmet, hanem számos informatikai és technológiai előnyt is kínál.