Kiválik a Vatera az eMAG-ból, a cégcsoport tovább erősíti fókuszát a helyi e-kereskedelemben

forrás: Prím Online, 2023. július 5. 19:00

Továbbra is a magyarországi bővülésre és növekedésre fókuszál az eMAG: új vásárlók és új Marketplace partnerek bevonására, akik kiaknázhatják azokat az előnyöket, amelyeket a Extreme Digitallal 2019-ben megkezdett egyesülése óta a szolgáltatások, technológia és infrastruktúra fejlesztésében elért a vállalat. 

Ezzel összhangban az eMAG a mai napon bejelentette, hogy a Vatera online piactér kiválik a cégcsoportból és Várkonyi Balázs, illetve Kelemen Gyula, az Extreme Digital alapítói veszik azt át. A két szakember az Extreme Digital-eMAG Kft-beli üzletrészeik értékesítését követően a Vatera többségi tulajdonosaiként vezetik majd a céget és koordinálják a jövőbeli fejlesztéseket. A tranzakció várhatóan 2023 augusztusában zárul majd le.  

 

"Szeretnénk köszönetet mondani Balázsnak és Gyulának támogatásukért és partnerségükért, amellyel erős magyarországi e-kereskedelmi ökoszisztémát hoztunk létre, lehetővé téve számunkra, hogy vásárlóinknak szélesebb termékválasztékot és jobb szolgáltatásokat kínáljunk. Úgy gondolom, hogy készen állunk arra, hogy nagyobb sebességi fokozatba kapcsoljunk, és folytassuk küldetésünket: zökkenőmentes szolgáltatásokkal segítsük az ügyfeleinket hatékonyabban és olcsóbban vásárolni, illetve támogassuk a helyi vállalkozókat az online kereskedelem területén" – mondta Tudor Manea, az eMAG Group vezérigazgatója.   

 

"Izgalmasan telt az elmúlt néhány év, amelynek során az eMAG-nál egy olyan komplex ökoszisztémát építettünk ki, amely számos, az online kereskedelemmel most ismerkedő magyar kkv-t vezethet sikerhez. Azáltal, hogy az elektronikai kiskereskedelemben jelentős tapasztalattal rendelkező Extreme Digitalt sikeresen integráltuk az eMAG-ba, a munkánkat elvégeztük. A jövőben is keresni fogjuk a hasonló kihívásokat: jelenleg a Vaterában, a C2C üzleti modellben látunk erős növekedési potenciált, és az Extreme Digitalhoz hasonló sikertörténetet szeretnénk létrehozni a használt áruk adásvételében erős online piactéren" – kommentálta Várkonyi Balázs a bejelentést. 

 

Beruházási terveinek részeként az eMAG 100 millió eurós beruházással építi Dunaharasztiban első saját magyarországi raktárát, amelynek alapterülete 117 ezer négyzetméter. E beruházást a vállalat egy olyan fontos platformnak tekinti, amellyel hatékonyan támogathatja a helyi e-kereskedelem fejlődését, illetve segíthet mintegy hatezer magyarországi vállalkozót a belföldi és régióbeli értékesítésben. 

 

A GKID eTOPLISTA rangsora szerint az eMAG már a negyedik egymás követő évben volt Magyarország legnagyobb online kereskedője. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program

A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz. 

2024. november 17. 15:29

Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia

Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől. 

2024. november 17. 13:44

A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása

A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.

2024. november 17. 11:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06