Cristiano Ronaldot ábrázoló NFT-ket tett elérhetővé ingyenesen a Binance
A Binance, a világ legnagyobb kriptotőzsdéje és Cristiano Ronaldo, a világ egyik legeredményesebb és legismertebb futballistája közösen bocsát ki 50 000 darab NFT-ajándékcsomagot, CR7 ForeverZone néven. Az egyedi digitális műtárgyakhoz bizonyos esetekben Ronaldo által aláírt mez és futball-labda is jár, az egyikük pedig a kampány fődíját tartalmazza: egy közös edzést magával a futballsztárral. A Binance Magyarországon a Fradi szurkolóinak biztosít limitált számú NFT-ket.
2023. október 11-től 24-ig tart az az akció, amely során a Binance jelenlegi és jövendőbeli felhasználói igényelhetnek példányokat abból az 50 000 darab, CR7 ForeverZone néven közreadott NFT-ajándékcsomagból, amelyek a portugál futballsztárt, Cristiano Ronaldót ábrázolják. Ez már a harmadik alkalom, hogy a világ legnagyobb kriptotőzsdéje együttműködik a híres futballistával: 2022 novemberében CR7 NFT Collection, idén júniusban pedig ForeverCR7: The GOAT Collection elnevezéssel adtak közre NFT-ket.
A mostani partnerség annyiban különbözik az korábbiaktól, hogy ezúttal még több NFT-t bocsátanak ki, még több ajándékot osztanak szét, és ezekhez bárki, teljesen ingyenesen hozzáférhet (nem lesz értékesítés, aukció, ahogy korábban) – amíg a limitált számú NFT és ajándékcsomag el nem fogy.
A CR7 ForeverZone csomagok közül az egyik tartalmazza az akció fődíját, egy életre szóló élményt: egy közös edzés lehetőségét Crisitiano Ronaldóval. Ennek a kalandnak az útiköltségét és a szállásdíját is a Binance állja. Az 50 000 csomagból 50-hez jár egy futballmez Ronaldo dedikálásával, úgyszintén 50 darab pedig Ronaldo kézjegyével ellátott futball-labdát tartalmaz. További 50 csomagban van elrejtve egy 600 dollár értékű, online vagy offline igénybevehető belépőjegy a Binance Blockchain Week eseményre, amelyre idén november 8-9-én kerül sor Isztambulban iparági vezetők, politikai döntéshozók, vállalkozók és innovátorok részvételével. A konferencia témája a Web3 ökoszisztéma jövője lesz.
1460 csomagban lesz megtalálható az első CZ7-kibocsátásból származó CR7 NFT Collection NFT: 1,311 Normal (N), 142 Rare (R) és 7 Super Rare (SR) NFT. Ezek ma már ritkaságszámba menő digitális műalkotások, amelyeknek tulajdonosai a CR7 digitális világát alakító exkluzív közösség tagjaivá válnak, amellett, hogy a legújabb CR7 ForeverZone NFT-ben is részesülnek.
9566 csomag a második kibocsátásból származó, ForeverCR7: The GOAT NFT-t tartalmaz. Ezek közül 9,513 Normal (N), 37 Rare (R), 16 pedig Super Rare (SR) besorolású NFT. A maradék 38 823 csomag rejti majd a mostani, CR7 ForeverZone névre hallgató NFT-szuveníreket. Ezek nem közönséges tokenek – birtoklásuk azt jelenti, hogy az illető a CR7 ForeverZone digitális közösség tagjai közé kerül, és jogosulttá válik további exkluzív ajándékokra is.
A következetes közösségépítést és a lojalitás értékelését jelzi, hogy a legújabb kollekcióból egy példányt a korábbi két kibocsátásban résztvevők eleve megkaptak – hozzájuk a ForeverZone Box már október 13-án megérkezett. Nem maradnak ki azonban azok sem, akik eddig még nem találkoztak a Binance nevével: akik október 11. és 24. között az erre dedikált ForeverZone Collection oldalon, vagy a MEETCR7 kód megadásával regisztrálnak a kriptotőzsdére, szintén igényhetik a CR-t ábrázoló legújabb NFT-k egyikét – amíg a készlet tart. A Binance ezzel is azt szeretné elérni, hogy minél nagyobb közönség ismerkedjen meg az NFT-k izgalmas világával.
Azok a meglévő Binance-felhasználók, akik kimaradtak a korábbi CR7 NFT-kampányokból, úgy juthatnak hozzá egy ForeverZone NFT-hez, hogy ajánlják a Binance-t egy jövendőbeli felhasználónak, a ForeverZone oldalon megadott instrukciókat követve.
Hogyan lehet a CR7 NFT-khez hozzájutni?
Az új Binance felhasználók ezen az blogon találnak részletes leírást arról, hogyan kell regisztrálni egy Binance fiókot, milyen személyes adatokat kell ehhez megadni, és hogyan kell igényelni az ingyenes CR7 ForeverZone csomagot. Szintén dedikált blogbejegyzés írja le annak menetét, hogyan lehet új felhasználóknak, elsősorban Ronaldo-rajongóknak egy link elküldésével ajánlani a Binance kriptotőzsdét. Minden egyes új ajánlás egy új NFT-ajándékcsomagot jelent, ám csak a készlet erejéig.
A Binance a hazai futballrajongóknak is juttat különleges NFT-ket
A Binance minden hazai bajnoki mérkőzésen ingyenes, de korlátozott példányszámban rendelkezésre álló NFT-ket biztosít a Ferencváros szurkolóinak. A zöld, fehér és arany színű Fradi-NFT-k mellé a focirajongók szurkolói sálakat, pólókat és mezeket is kapnak. Azok, akik ezekből a relikviákból többet is összegyűjtenek, a Fradihoz kötődő exkluzív eseményeken vehetnek részt, és további ajándékokban részesülnek a futballszezon végén. Ahhoz, hogy a különleges Fradi-NFT-khez és szurkolói tárgyakhoz a rajongók hozzájussanak, elég egy fiókot nyitniuk a binance.com-on.
Kapcsolódó cikkek
- Mesterséges intelligenciával harcol a Binance a tiltott piacbefolyásolás ellen
- Binance-felmérés: az adományozók harmada már blokkláncon utal
- A magyar felhasználókra is optimalizálta alkalmazását a világ legnagyobb kriptotőzsdéje
- A világ legnagyobb vagyonkezelője állt be a Bitcoin mögé
- Nyomozói csoport a kriptobűnözés ellen
- Binance: a kriptoiparág egészségesen fejlődött az elmúlt fél évben
- Közel száz helyen lehet Magyarországon kriptovalutával fizetni
- Binance: 124 millió diák tanulhat hamarosan a blokkláncról és a kriptotechnológiákról
- Örökre megváltozhat, hogyan rajongunk a sztárokért
- így adóznak a kriptovaluták Európában és a FÁK országaiban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.