Tovább erősíti magyarországi jelenlétét a világ egyik vezető szoftverfejlesztő vállalata
A világ egyik vezető AI-alapú, globális felhőszolgáltatója, a Genesys új kutatás-fejlesztési (K+F) központot nyitott Budapesten, amely a vállalat magyarországi beruházásának újabb mérföldkövét jelenti. A Genesys 2021-ben vásárolta meg a LogMein Bold360 termékét, ezzel pedig létrehozta magyarországi központját, a Genesys Hungary-t.
Az elmúlt két és fél évben a Genesys több mint háromszorosára, közel 200 főre növelte magyarországi csapatát és a jövőben további növekedést tervez. A Genesys Hungary az amerikai vállalat számára jelentős európai K+F központtá vált, amely élen jár az AI- és felhőalapú felhasználói élményt támogató innovációkban. A magyar csapat kulcsfontosságú szerepet játszik a Genesys Cloud CX, az AI-alapú élményszervezési platform fejlesztésében, amelynek segítségével a Genesys forradalmasítani tudja a szervezetek ügyfelekkel és alkalmazottaikkal való kapcsolattartását.
Az összes szolgáltatást magában foglaló platformként a Genesys Cloud CX egyesíti a hang, a digitális és a munkaerő-elkötelezettség képességeit egy könnyen használható megoldásban, így segítve a világ minden táján a különböző méretű szervezeteket a következő generációs élmények kialakításában. A Genesys Cloud CX platformot használó több mint 4500 ügyfél a legkülönfélébb iparágakból kerül ki, többek között a pénzügyi szolgáltatások, a kiskereskedelem, az egészségügy és a közszféra területekről.
“Az új, budapesti K+F központ megnyitása is jól mutatja a Genesys elköteleződését a magyar piac és a magasan képzett, mérnöki tudással rendelkező szakemberek iránt, akik kulcsfontosságú szerepet játszanak azoknak az innovációknak a fejlesztésében, amelyek a jövőbeni ügyfél- és munkavállalói élményeket alakítják és amelyek lehetővé teszik a szervezetek számára, hogy végponttól végpontig, személyre szabott élményeket nyújtsanak” – mondta Tony Bates, a Genesys vezérigazgatója és elnöke.
“Az új központ megnyitása nem csak globális szinten nagy lépés, de a Genesys Hungary számára is fontos mérföldkő. A back end, front-end, data, QA, DevOps mérnökökből, UX Design, Product, technikai ügyfélszolgálati szakemberekből és támogató területekből álló magyar csapatnak eddig is kulcsfontosságú szerepe volt a Genesys Cloud CX platform fejlesztésében, amely a beruházás megvalósulásával tovább erősödik majd” – tette hozzá Vassy Attila, a Genesys Hungary vezérigazgatója.
A 2024-es pénzügyi év második negyedévében a Genesys Cloud CX platform felhasználóinak száma meghaladta az egymilliót, a vállalat pedig több mint 50%-os éves növekedésével az időszakot 1,2 milliárd dollár bevétellel zárta. A Genesys Hungary a vállalat digitális megoldásainak K+F otthona, ahol az ügyfélmémény jövője és az AI-alapú élmény-orchestráció kel életre, tudásvezérelt chatbotokkal, a mesterséges intelligencia által kiegészített ügynök-élménnyel és teljes körű ügyfél-útvonal kezeléssel.
A Genesys új központja Budapest belvárosában, az Eiffel téren, közel 3000 négyzetméteren nyílt meg. A LEED környezettudatos épületminősítési rendszerre is pályázó iroda kialakításánál fő szempont volt a környezettudatosság és a fenntarthatóság. Ez a minőségi iroda és a 2023-as Legjobb Munkahely Magyarországon elismerés biztosítja az alapot, hogy a vállalat tovább folytathassa növekesési pályáját a régió tehetségeinek foglalkoztatójaként.
A Genesys Hungary erős közösségi kapcsolatokat is ápol, beleértve a Genesys OSC Vízilabda Sportklub névadó szponzorálását is, amely elkötelezett a tehetséges magyar fiatalok sikeres vízilabdázókká vagy sportot szerető felnőttekké való fejlesztésében.
Kapcsolódó cikkek
- Tőkepiaci holdinggá alakul a 4iG
- Magyar kiberbiztonsági laborral bővült a TIC szektor vezető cégcsoportja
- A Magyar Telekom 2023. harmadik negyedéves eredményei
- Új vezető a Schneider Electric hazai Secure Power csapatánál
- A UPS egészségügyi üzletága új logisztikai és disztribúciós vezetőt nevez ki
- Idén negyedszer lett Családbarát Munkahely a Bridgestone
- Jelentősen nőtt az LG árbevétele és üzemi nyeresége is
- Kyrylo Khomiakov lesz a Binance Közép-Ázsia regionális vezetője
- Új üzletágat indít az Egis hazánkban
- Az ABB 2023. III. negyedéves eredményei
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.