Tovább erősíti magyarországi jelenlétét a világ egyik vezető szoftverfejlesztő vállalata

forrás: Prím Online, 2023. november 16. 14:27

A világ egyik vezető AI-alapú, globális felhőszolgáltatója, a Genesys új kutatás-fejlesztési (K+F) központot nyitott Budapesten, amely a vállalat magyarországi beruházásának újabb mérföldkövét jelenti. A Genesys 2021-ben vásárolta meg a LogMein Bold360 termékét, ezzel pedig létrehozta magyarországi központját, a Genesys Hungary-t.

Az elmúlt két és fél évben a Genesys több mint háromszorosára, közel 200 főre növelte magyarországi csapatát és a jövőben további növekedést tervez. A Genesys Hungary az amerikai vállalat számára jelentős európai K+F központtá vált, amely élen jár az AI- és felhőalapú felhasználói élményt támogató innovációkban. A magyar csapat kulcsfontosságú szerepet játszik a Genesys Cloud CX, az AI-alapú élményszervezési platform fejlesztésében, amelynek segítségével a Genesys forradalmasítani tudja a szervezetek ügyfelekkel és alkalmazottaikkal való kapcsolattartását.

 

Az összes szolgáltatást magában foglaló platformként a Genesys Cloud CX egyesíti a hang, a digitális és a munkaerő-elkötelezettség képességeit egy könnyen használható megoldásban, így segítve a világ minden táján a különböző méretű szervezeteket a következő generációs élmények kialakításában. A Genesys Cloud CX platformot használó több mint 4500 ügyfél a legkülönfélébb iparágakból kerül ki, többek között a pénzügyi szolgáltatások, a kiskereskedelem, az egészségügy és a közszféra területekről.

 

Genesys Hungary

 

“Az új, budapesti K+F központ megnyitása is jól mutatja a Genesys elköteleződését a magyar piac és a magasan képzett, mérnöki tudással rendelkező szakemberek iránt, akik kulcsfontosságú szerepet játszanak azoknak az innovációknak a fejlesztésében, amelyek a jövőbeni ügyfél- és munkavállalói élményeket alakítják és amelyek lehetővé teszik a szervezetek számára, hogy végponttól végpontig, személyre szabott élményeket nyújtsanak” – mondta Tony Bates, a Genesys vezérigazgatója és elnöke. 

 

“Az új központ megnyitása nem csak globális szinten nagy lépés, de a Genesys Hungary számára is fontos mérföldkő. A back end, front-end, data, QA, DevOps mérnökökből, UX Design, Product, technikai ügyfélszolgálati szakemberekből és támogató területekből álló magyar csapatnak eddig is kulcsfontosságú szerepe volt a Genesys Cloud CX platform fejlesztésében, amely a beruházás megvalósulásával tovább erősödik majd” – tette hozzá Vassy Attila, a Genesys Hungary vezérigazgatója.

 

A 2024-es pénzügyi év második negyedévében a Genesys Cloud CX platform felhasználóinak száma meghaladta az egymilliót, a vállalat pedig több mint 50%-os éves növekedésével az időszakot 1,2 milliárd dollár bevétellel zárta. A Genesys Hungary a vállalat digitális megoldásainak K+F otthona, ahol az ügyfélmémény jövője és az AI-alapú élmény-orchestráció kel életre, tudásvezérelt chatbotokkal, a mesterséges intelligencia által kiegészített ügynök-élménnyel és teljes körű ügyfél-útvonal kezeléssel. 

 

A Genesys új központja Budapest belvárosában, az Eiffel téren, közel 3000 négyzetméteren nyílt meg. A LEED környezettudatos épületminősítési rendszerre is pályázó iroda kialakításánál fő szempont volt a környezettudatosság és a fenntarthatóság. Ez a minőségi iroda és a 2023-as Legjobb Munkahely Magyarországon elismerés biztosítja az alapot, hogy a vállalat tovább folytathassa növekesési pályáját a régió tehetségeinek foglalkoztatójaként.

 

A Genesys Hungary erős közösségi kapcsolatokat is ápol, beleértve a Genesys OSC Vízilabda Sportklub névadó szponzorálását is, amely elkötelezett a tehetséges magyar fiatalok sikeres vízilabdázókká vagy sportot szerető felnőttekké való fejlesztésében.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen

Az üzleti transzformáció a folyamatosan változó környezetben elengedhetetlen. Az SAP éppen ezért immár tizennegyedik alkalommal díjazza azokat az üzleti átalakítást megvalósító vállalatokat, amelyek élen járnak a változásban, és jó példaként szolgálnak a sikeres bevezetésben. Az SAP Quality Awards egyik nagydíját idén a magyar MOL nyerte el. 

2024. május 13. 17:40

K&H: ismét a legjobb digitális bank Magyarországon

A K&H Csoport az egymást követő második évben, 2024-ben is elnyerte a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review „Legjobb Digitális Bank Magyarországon” díját. Az indoklásban a K&H innovatív digitális pénzügyek terén játszott úttörő szerepét emelték ki, különös tekintettel a világszínvonalú és könnyen kezelhető mobilbankra, valamint a hozzá kapcsolódó, a szektorban itthon elsőként beszédhanggal is és magyarul kommunikáló digitális pénzügyi asszisztensre, Kate-re. 

2024. május 13. 14:31

Az AI kutatja a kritikus ásványkincseket is

Közel 1 millió amerikai dollárral zárta az újabb befektetési körét a Beholder. Ennek köszönhetően lett az AI-alapú, kritikus ásványkincsek feltárásában élenjáró ukrán startup finanszírozója az EIT InnoEnergy, a Rockstart Energy és az STRT. A friss források bevonásával a vállalat felgyorsíthatja a kutatómunkáját és a mesterséges intelligencia-eszközeire alapozva segítheti a zöld energiaátmenethez szükséges kritikus nyersanyagok kitermelését.

2024. május 13. 11:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36