A Kyndryl és a Stellantis partnerségre lép
A Kyndryl, a világ legnagyobb IT infrastruktúra szolgáltatója bejelentette, hogy széles körű, többéves megállapodást kötött a Stellantisszal, abból a célból, hogy Európában, Észak-Amerikában és Dél-Amerikában menedzseljen alapvető üzleti informatikai tevékenységeket, mint például a hálózati, adatközponti támogatást és helyi IT szolgáltatások támogatását.
A Stellantis egy globális autógyártó, 130 országban van jelen, 2021-ben jött létre a Fiat Chrysler Automobiles (FCA) és a PSA Csoport összeolvadásával. Olyan márkák tartoznak hozzá, mint például az Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram vagy a Vauxhall.
A Kyndryl hozzájárul a Stellantis IT infrastruktúrájának modernizálásához és hozzáférést biztosít képzett informatikai munkatársaihoz is. Az így felszabaduló erőforrásokat a Stellantis a digitalizálásra, kiberbiztonságra, új üzleti modellek és ügyfélközpontú megoldások fejlesztésére tudja fordítani.
"A Stellantis arra törekszik, hogy újraértelmezze a jelenleg ismert mobilitást, és új mércét állítson fel a gyorsan fejlődő mobilitási iparban. Ezért a világ vezető technológiai vállalataival együttműködve kínálunk innovatív és fenntartható termékeket és megoldásokat, amelyek megfelelnek mind a vásárlók, mind a bolygó változó igényeinek. Örömmel bővítjük partnerségünket a Kyndryllel, hogy kihasználjuk a digitális technológiák erejét, és értéket teremtsünk a társadalom széles rétegei számára" – mondta Gilles Feuntun, a Stellantis Globális Technológiai & Operációs alelnöke.
"Megtiszteltetés számunkra, hogy bővítjük együttműködésünket a Stellantisszal, egy vízióval rendelkező és innovatív vállalattal, amely meghatározó a mobilitás jövőjében. Együttműködésünk egy közös digitális átalakulásra és innovációra vonatkozó elképzelésen alapul, kihasználva a Kyndryl globális méretét, iparági ismereteit és technológiai szakértelmét, amivel segíti a Stellantis-t céljainak elérésében" – mondta Angelo Cirocco, a Kyndryl vezető partnere.
A két vállalat folyamatosan együtt fog működni az ügyfélélményt, a hatékonyságot és a fenntarthatóságot fejlesztő autóipari megoldások létrehozása céljából.
Kapcsolódó cikkek
- Csökkenő profitvárakozások az e-autóiparban
- Ezek a számítógépek hozták el a digitális kultúrát az iskolákba
- Február 26-ig lehet jelentkezni a Neumann Társaság informatikai tehetségkutató versenyére
- Az ABB több mint 1300 robotot szállít a Volvo Carsnak
- Megvan hazánk legsokoldalúbb informatikusa
- Kyndryl: Itt az ideje az átfogó digitalizációnak az egészségügyben
- A 10 éves, magyarországi központú Logiscool új nemzetközi partnerséggel indítja a 2024-es évet
- Az idei év hozhatja meg az IT iparágnak a növekedést?
- Autóipari vállalkozásoknak nyújtanak segítséget a szellemitulajdon-védelemben
- Az európai piacra gyárt új generációs fékrendszert a Continental Budapesten
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.