A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG
Jelentős logisztikai fejlesztésekkel segíti az eMAG a Budapesten és Pest vármegyében élő ügyfelek kiszolgálását: az online áruház a hétköznap délig leadott megrendeléseket várhatóan még aznap több mint háromszáz, a térségben működő easyboxba szállítja ki. Az új szolgáltatás a platformon aznapi kiszállításra jelölt termékekre vonatkozik.
Aznapi csomagautomatás kiszállítási szolgáltatást vezet be az eMAG a webáruházában megjelölt több mint harmincezer termékre, amelyeket a tavaly átadott, 117 ezer négyzetméteres dunaharaszti logisztikai komplexumból szállít ki a társaság.
E termékek esetében a hétköznap délig leadott megrendeléseket az ügyfelek várhatóan ugyanazon a napon átvehetik több mint 300 Budapesten és Pest vármegyében működő easybox csomagautomatából. A hétköznap dél és éjfél között leadott, aznap átvehetőként megjelölt termékekre vonatkozó megrendelések várhatóan másnap 21 óráig érkeznek meg a csomagautomatákba. A rendelés státuszáról, a csomagautomatába való megérkezéséről az eMAG mobilalkalmazásából, illetve SMS-ben kapnak értesítést az ügyfelek.
Az eMAG a közelmúltban bevezetetett másik újítása, hogy március eleje óta az országszerte működő több mint 700 easybox csomagautomatába már szombati napokon is továbbítja a pénteken 21 óráig leadott, saját forgalmazású, a dunaharaszti raktárban elérhető termékekre vonatkozó rendeléseket.
“Tavaly komoly logisztikai fejlesztéseket hajtottunk végre a magyar piacon: a jelentős mértékben automatizált dunaharaszti logisztikai komplexumunk kialakítása teszi lehetővé, hogy jelentősen meggyorsítsuk az eMAG-ról történő rendelések kiszolgálását, így fokozva az ügyfeleink vásárlási élményét. Kutatásaink szerint a Z generáció tagjai közül kikerülő ügyfeleink körében a legmagasabb prioritású a lehető legrövidebb kiszállítási idő, de nyilván a többi korosztály tagjainak mindennapjait is megkönnyíti a felgyorsuló kiszolgálás. A csomagautomatákkal kapcsolatos fejlesztések azért fontosak, mert ügyfeleink leginkább preferált átvételi módjává válta ez a platform: tíz rendelésből ötöt már ilyen módon vesznek át” – kommentálta az új logisztikai szolgáltatás bevezetését Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Külföldi nyitásban és az online kereskedelmi fejlődésben segítik a hazai kkv-ket
- Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
- Új Marketplace-vezető az eMAG Magyarországnál
- Ezt nem gondoltuk volna: még segít is a hazai webshopoknak a Temu
- A Packeta azonnali megoldást kínál a webshopoknak, hogy megfeleljenek az új postarendelet előírásainak
- Robbanás előtt áll az előfizetéses e-kereskedelem Magyarországon
- A rövid futamidejű, kamatmentes ajánlatok pörgetik az áruhitelt az eMAG-nál
- Kevesebbet költünk a neten – Az online vásárlási szokásokat vizsgálta az NMHH
- Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
- Ezt tudja most egy tévé, amit egy tipikus magyar vásárló választ
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így készüljünk az ünnepi online-rohamra
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.