A Xiaomi a TIME egyik legbefolyásosabb vállalata 2024-ben
A TIME magazin a „TIME100 legbefolyásosabb vállalatai” 2024-es listáján szereplő vállalatok közé választotta a Xiaomi-t. A vállalat a TIME szerint rendkívüli hatást gyakorol világszerte, így első alkalommal érte az a megtisztelés, hogy felkerült erre a listára.
A magazin a Xiaomi listára kerülésekor a vállalat 2024 márciusában, a kínai piacon sikeresen debütáló első intelligens elektromos járművére, a Xiaomi SU7-re hivatkozott. A TIME méltatta a Xiaomi erőfeszítéseit azzal kapcsolatosan, hogy az embereket, az autókat és az otthonokat egy szuper-okos, emberközpontú ökoszisztémába integrálja. Az SU7 sorozattal a Xiaomi új iparági rekordot állított fel a lekötött rendeléseinek és szállításainak mennyiségét illetően a debütálást követő első hónapban. A „Human x Car x Home” ökoszisztéma korábban nem tapasztalt, zökkenőmentes módon kapcsolja össze az intelligens eszközöket.
A Xiaomi elkötelezett amellett, hogy fenntartható befektetéseket eszközöljön az alaptechnológiákba, és folyamatosan olyan területekbe fektessen be, amelyek az emberiség javát szolgálják. A 2022 és 2026 közötti öt évben több mint 100 milliárd kínai jüan-t fog kutatás-fejlesztésbe fektetni. 15-20 évnyi törekvéssel a Xiaomi célja, hogy a világ öt legnagyobb autógyártója közé kerüljön, valamint vezető szerepet töltsön be a globális élvonalbeli technológiák fejlődő világában.
„A Xiaomi megtisztelve érzi magát, hogy beválasztották a TIME100 legbefolyásosabb vállalatok 2024-es listájára. Szeretnénk megfelelni ennek a díjnak azzal, hogy továbbra is olyan termékeket gyártunk, amelyek lehetővé teszik, hogy a világon mindenki jobb életet élhessen az innovatív technológia segítségével” – mondta a Xiaomi szóvivője.
A lista összeállításához a TIME különböző szektorokból kért jelöléseket, valamint megkérdezte a munkatársak és tudósítók globális hálózatát, továbbá külső szakértőket. Ezt követően a TIME szerkesztői a legfontosabb tényezők, többek között a hatás, az innováció, az ambíció és a siker alapján értékelték az egyes jelölteket. Az eredmény egy 100 vállalatból álló, sokszínű csoport, amely segít felvázolni a jövő szempontjából fontos irányt.
A teljes lista itt tekinthető meg: time.com/100companies
Kapcsolódó cikkek
- A Xiaomi a “Red Bull Can You Make it?” kalandverseny nemzetközi partnere
- A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
- Különleges ajánlatokkal indult a Xiaomi fesztiválja
- A Xiaomi 2023-as korrigált nettó nyeresége 126,3%-kal 19,3 milliárd jüanra emelkedett
- Konnektivitás újratöltve: a Xiaomi bemutatta az új „Human x Car x Home” koncepcióját
- Csúcskészülékeket vitt az MWC kiállításra a Xiaomi
- Megalakult a Xiaomi x Leica Optical Institute
- Megérkezett a vadonatúj Redmi Note 13 család
- Megjelent a Xiaomi első klímapolitikai jelentése
- Új Xiaomi AIoT eszközök a nemzetközi piacokon
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.