A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért utánpótlásprogramja első lépéseként jelképes regisztrációs díj ellenében elérhető Summit Youth jegyekkel várja a 25 év alatti, szakmai felsőoktatásban tanuló hallgatókat az idei Marketing Summiton. Az utánpótlásprogram alapvető célja, hogy a jövő szakmai generációja megismerje az aktuális trendeket, kihívásokat és az arra adandó gyakorlati válaszokat. A Marketing Summit Youth, mint a jövő marketingeseinek csúcstalálkozója pedig végső soron vonzóbbá teheti a hazai márkákat és ügynökségeket is a fiatal tehetségek számára.
Fókuszban a szakma jövője: A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elsőszámú küldetése, hogy a szakmaiság erősítésével a marketing reputációját is egyre magasabb szintre helyezze. Az elmúlt években a marketingkommunikációs iparágban azt tapasztaljuk, hogy egyre nehezebb képzett, gyakorlatban is jól hasznosítható tudással rendelkező fiatal szakembereket találni – mondja Hinora Ferenc, a szakmai szervezet elnöke. A MMSZ ezért a jövőben két markáns területen tervezi tovább erősíteni jelenlétét. E területek egyike az edukáció, amelyen átfogó és specifikus tudást nyújtó képzésekkel kíván egész évben jelen lenni. A másik kiemelt terület pedig a szakmai utánpótlás nevelése, amely érdekében a szervezet utánpótlásprogramot hirdet „MMSZ Youth Program” néven – emeli ki a szövetség elnöke. A program első elemeként a szervezet a Marketing Summit Youth elnevezésű kezdeményezésével szólítja meg a jövő szakmai generációját.
Marketing Summit Youth – a jövő marketingeseinek csúcstalálkozója: A Magyar Marketing Szövetség immár évtizedek óta szervezi a Marketing Summitot, amely mára Magyarország marketing és üzleti életének egyik legfontosabb eseményévé fejlődött. A szervezők célja minden évben az, hogy a szakma nagyágyúinak közreműködésével felkészítse a résztvevőket a legújabb marketing, kommunikációs és üzleti trendek, illetve kihívások sikeres megválaszolásán túl a technológiai megoldások eredményes implementációjára is. Az idei Marketing Summit kiemelt célkitűzése ugyanakkor, hogy a marketing és kommunikáció iránt érdeklődő fiatalok betekinthessenek a szakma rejtelmeibe, így az sokkal otthonosabb és vonzóbb legyen számukra. Dr. Papp-Váry Árpád, az MMSZ edukációért és nemzetközi kapcsolatokért felelős alelnöke szerint kiemelten fontos, hogy megmutassuk a fiataloknak, hogyan tudják hasznosítani a tudásukat a gyakorlatban is. A Marketing Summit Youth kezdeményezés remek lehetőséget kínál erre, hiszen itt a hallgatók közvetlenül találkozhatnak a szakma legkiválóbb hazai és nemzetközi szakembereivel, megismerhetik a legújabb trendeket és technológiákat és inspirációt gyűjthetnek karrierjük építéséhez is.
Youth Ticket – Youth Agenda: A Marketing Summit Youth kezdeményezés keretében most egy jelképes regisztrációs díj ellenében Marketing Summit belépőhöz juthat a szakma új generációja. A Summit Youth jegyeket kereskedelem, marketing, kommunikáció, média vagy animáció és design szakon tanuló, legfeljebb 25 éves nappali szakos hallgatók számára hirdette meg a Magyar Marketing Szövetség. Regisztrálni a https://marketingsummit.hu/youth oldalon lehet. Mindezen felül, Brands&Youth Forum név alatt idén külön színpaddal is várja a Marketing Summit a fiatalokat, ahol ismert hazai márkákat képviselő brand-, trade- és tartalommenedzserek esettanulmányokat, sikeres márka-együttműködéseket, valamint hatékony promóciós és PR gyakorlatokat mutatnak be, többek között a Coca-Cola HBC, a Dreher, az Euronics, a METRO, a Telekom vagy éppen a Yettel gyakorlatából. Ezen kívül a terembe olyan, márkákat is képviselő influencerek és példaképek is felkérésre kerültek, mint Bánki Beni, Rimóczy Zsófi, Sápi Vivien, Ungvárszki Dani, Szepes Zsolt (Munch), Gyarmati Fanni és László Miklós (Diversum), Milichovszki Zsolt és Nagy Dávid (StadiumX) vagy éppen a Kráss Kontent.
Hisszük, hogy a Marketing Summit és az ahhoz kapcsolódó Summit Youth kezdeményezés nem pusztán konferencia-részvételi lehetőségét kínál majd a fiatalok számára, hanem sokkal inkább egy olyan fórumot is teremt, ahol az elmélet és a gyakorlat találkozik egymással. Az eseményen való részvétel egyedülálló lehetőséget kínál arra, hogy a jövő szakmai generációja megismerje az iparág legújabb trendjeit és technológiáit és olyan értékes gondolatokkal és élményekkel térhessen haza, amelyek segítségével munkájukban nem csupán sikeresek, hanem boldogok is lehetnek a jövőben – emeli ki Hinora Ferenc, a Marketing Summit Youth kezdeményezést életre hívó Magyar Marketing Szövetség elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
- Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
- Már tizedik éve lehet pályázni a Városmarketing Díjra
- Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
- Májusban indul az első SMP Marketing Masters kurzus!
- A skizofrén marketing korszaka
- 2024-ben teljesen megújul a Magyar Marketing Szövetség képzési rendszere
- Szabó Béla a European Marketer of the Year 2024 döntősei között
- Marketing és kommunikációs trendek 2024
- Az MMSZ csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek hálózatához
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Januártól a 4iG Csoport 'One' márka alatt egyesíti távközlési kereskedelmi szolgáltatásait
Utolsó szakaszához érkezik a 4iG Csoport távközlési portfóliójának teljes megújítása, illetve egységesítése. A cégcsoport sajtóeseményen jelentette be, hogy 2025. január 1-jétől kivezeti a magyarországi piacról a Vodafone, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech márkákat, és a társaságok ezt követően egységesen One márkanév alatt nyújtják lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat.
Átformálják a villamos hálózatokat a Schneider Electric Enlit Europe-on bemutatott újdonságai
Az európai villamos hálózat mintegy 40 százaléka több mint 40 éves, ezért jelentős változtatásokra van szükség, hogy képesek legyenek integrálni az új technológiákat, kezelni a növekvő mennyiségű megújuló forrásból származó energiát és kiszolgálni a jövőbeli fogyasztói igényeket. A Milánóban megrendezett Enlit Europe 2024 kiállításon a Schneider Electric számos innovációt mutatott be, amelyek támogatják a hálózatok üzemeltetőit, hogy megfeleljenek a legújabb kihívásoknak.
A magyar ipari dróngyártás Európa csúcsán
Exkluzív eseményen mutatták be október 30-án az ABZ Innovation Kft. legújabb fejlesztésű drónját, amely jelentős előrelépést jelent a hagyományos tisztítási módszerekkel szemben. Az új technológia különösen alkalmas épületek homlokzatai, tetők, ablakok, valamint napelemek hatékony és biztonságos tisztítására. A drón nagynyomású vízsugár-technológiával hatékonyan és biztonságosan végzi el a nehezen hozzáférhető felületek alapos tisztítását.