Coca-Cola és Disney Japánból

Kollár Csaba, 2001. március 29. 18:59
NTT DoCOMo nyugati terjeszkedésének következő állomása: az Amerika szimbólumaiként számon tartott Coca-Cola és Disney az amerikai fogyasztók számára már a japán készülékeken keresztül is elérhető. Az NTT DoCoMo képviselője ironikusan teszi fel a kérdést: mi jelképezhetné jobban az amerikai életérzést, mint a Cola és a Disney? Ezért esett rájuk a japán cég választása, ők szerepelnek majd többek között a DoCoMo i-mode szolgáltatásának képernyőjén, köszönhetően az AT&T-vel megkötött megállapodásnak.
A DoCoMo a tervek szerint ebben az évben kívánja elindítani az i-mode szolgáltatást az USA-ban, ahol a nemzeti érzésre pozitívan hathat, ha egy külföldi cég az amerikaiak kedvenceit is „visszaadja valamilyen formában”. Ez a forma jelen esetben Donald kacsa vagy Goofy figurájának mobiltelefonon történő animált megjelenése is lehet. A Coca-Cola esetében már m-commerce alkalmazások is szóba jöhetnek, az i-mode telefon tulajdonosa az italautomatából készüléke segítségével vásárolhat. A japánok e tervhez nagy reményeket fűznek, pedig az észak-európai operátorok hasonló szolgáltatással már hat hónappal ezelőtt megjelentek.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01