E-Group: a régió első PSA-konferenciája
A PSA rendszer lényege, hogy a teljes szolgáltatási folyamatot kezeli, az ügyfélkapcsolat-menedzsmenttől a projektmenedzsmenten és erőforrás-kezelésen át egészen a support és help-desk tevékenységekig.
A hallgatók a konferencia során a metodológia mellett a Changepoint nevű kanadai szoftvert is megismerhették, amely a piacon jelenleg megtalálható termékek között a legintegráltabb PSA-megoldást nyújtja.
Pomázi Gyula, az E-group vezérigazgató-helyettese a Changepoint bevezetésének gyakorlati tapasztalatait elemezve kiemelte: A PSA rendszerek bizonyítottan magas megtérülésűek, mivel a gyors bevezetést követően nő a termelékenység, a munkavégzés színvonala javul, a cégen belüli tudás újrahasznosítható és aktiválható lesz, a cég ügyfélkapcsolati tőkéje pedig növekszik.
Az egynapos konferenciával az E-group igyekezett hozzájárulni a PSA-megoldások szakmai elfogadottságának növeléséhez, s e korszerű informatikai eszköz minél szélesebb körben való elterjedéséhez.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Systems' Day konferencia - először
- E-Group: minősített elektronikus dokumentumkezelő rendszer
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus