Megújult a BTL.hu marketingkommunikációs online magazin
A BTL egyes területeit fedik le a rovatok: A DM rovat a hazai és külföldi direkt marketingkampányokról, újdonságokról, a DM-piacon történő vállalati változásokról nyújt teljes körű tájékoztatást, a PR rovat a hazai és nemzetközi PR-eseményeknek, a PR-ügynökségek legfrissebb kampányainak és projektjeinek biztosít teret, a Promóció rovatban pedig megtalálhatóak a legfontosabb, aktuális sales promotion akciók rövid leírásai. A lap egyik legnépszerűbb rovata lehet a jövőben az Internet, amely a világháló újdonságaival foglakozik marketing szemszögből megközelítve. A Speciális média című rovatba kerülnek mindazok az újdonságok, új eszközök és hírek, amelyek a klasszikus médiumokon kívüli reklámcsatornák és -eszközök világát térképezik fel. Az Integrált kommunikáció című rovat olyan cikkeket és híreket rejt, amelyek integrált kampányokat dolgoznak fel esettanulmányként, felrajzolják a teljes média- és kommunikációs eszközpalettát, valamint azok használati módját.
Az Ügynökségek rovat több, jelentős kommunikációs ügynökség történetét, kialakulását, működését és szolgáltatási palettáját mutatja be cikkein keresztül, miközben a rovatba felkerülő hírek a hazai és nemzetközi kommunikációs ügynökségek újdonságaira hívják fel a figyelmet. Az Állás rovatot bármely új, marketing- és gazdasági területen jártas munkatársat kereső kommunikációs cég ingyen használhatja, hasonlóan az állást kereső vagy változtató kollégákhoz. A Cégek rovat egy adatbázissal segíti az olvasók tájékozódását, akik a legfontosabb magyar ügynökségek, kommunikációs cégek, desingerek, rendezvényszervezők telefonszámait és elérhetőségeit itt egyszerűen kereshetik. A Galéria rovat a kreativitásnak ad teret: érdekes-mókás alkotások (pl. a reklám témájú Hét képe című rovatunk képei), fotósok portfóliói és fotóriportok színesítik a site tartalmát. A BTL.hu új struktúráját és külalakját a szerkesztőséggel szoros együttműködésben a Human Telex Interactive divíziója tervezte.
A BTL.hu júliusban az átalakuláson túl más újdonsággal is szolgál: megállapodást kötött a Danubius Sales House-szal, hogy az ettől a héttől már publikusan is elérhető DSH-Online tartalomfejlesztésében partnerként részt vesz. A website különlegessége, hogy a kereskedőház termékeinek bemutatása mellett folyamatos, napi frissítésű szakmai hírszolgáltatást is kínál, amelyet a BTL.hu szerkesztősége biztosít. Az elsősorban online és rádiós hírek, értesülések mellett ügynökségi és kutatási témák is napirendre kerülnek a DSH-Online oldalain. Minden héten a hazai reklám- és médiaszakma legjelesebb művelői jelentkeznek egy-egy vitaindítóval. Elsőként Braun Róbert, az Index kommunikációs igazgatója ragadott tollat.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Tovább erősít az Adnetwork
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Kulcsszavas eBay reklámok a neten
- 38%-kal több internetes reklám Amerikában
- Reklámokból finanszírozott, ingyen mobilozás Amerikában