Minolta-O-ZONE: képzőművészeti alkotásból beltéri reklám
Az O-ZONE Kft. közcélú támogatásként felajánlotta a Minoltának, hogy a Képzőművészeti Egyetem grafikushallgatói által elkészített pályaművek számára hirdetési felületet biztosít. Összesen 150 darab O-ZONE Classic tábla és 50 000 darab Freecards gyártását és terjesztését vállalja a cég. A táblák 2001. augusztus 4. és 31. között kerülnek kihelyezésre, a Freecards terjesztése pedig augusztus 17-én kezdődik. A 150 Classic táblából 105 Budapesten, 45 vidéki nagyvárosokban lesz látható. Elsősorban luxuséttermekben, divatos kávéházakban, bevásárlóközpontokban és kulturális központokban lehet majd találkozni a legjobb alkotásokkal. A kihelyezett kreatív anyagok - a megállapodás értelmében - az első négy pályaművet, a Minolta és az O-ZONE Kft. logóját, valamint a pályázat megnevezését tartalmazzák.
Az együttműködésnek köszönhetően a Minolta Magyarország Kft. sikeresnek értékeli a Magyar Képzőművészeti Egyetem hallgatóinak kiírt pályázatot, hiszen nem csak remekművek készültek a fiatal grafikusok által, hanem nagy nyilvánosságot is biztosíthatnak az ifjú tehetségek számára.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Tovább erősít az Adnetwork
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Kulcsszavas eBay reklámok a neten
- 38%-kal több internetes reklám Amerikában
- Reklámokból finanszírozott, ingyen mobilozás Amerikában