Több biztosítást kínál a netrisk.hu az ügyfeleknek
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) mellett a netrisk a jövőben nagyobb piaci részesedést akar elérni az egyéb biztosítások területén, ezért aktívabban fogja keresni a kapcsolatot több mint 700 ezer ügyfelével - mondta az MTI-nek Ertl Pál, a társaságot januártól irányító vezérigazgató.
A netrisk a múlt év végi kgfb kampányban 362 ezer ügyfelet szerzett a biztosítóknak.
A vezérigazgató szerint az egyéb biztosítások értékesítésénél biztatóak az idei első három hét adatai. Az előző év hasonló időszakához képest például 50 százalékkal több utasbiztosítást adtak el, de a lakásbiztosítás is több mint 15 százalékkal nőtt. Tervezik, hogy jogvédelmi és kisvállalkozói vagyonbiztosítást is kínálnak, természetesen on-line kötéssel.
Ertl Pál hangsúlyozta: azzal, hogy a netrisk.hu ügyfelek tömegeit képviseli a biztosítóknál, díjengedményt és többletszolgáltatást tud elérni. A társaság célja, hogy egy-egy ügyfél valamennyi biztosítási szerződését az internetes alkusznál kösse, és ezzel optimalizálja az ilyen kiadásait.
A netrisk jelenleg külföldön a román piacon van jelen, ott 12 helyi biztosító termékeit árusítja interneten. A vezérigazgató elmondta: annak sincs akadálya, hogy határon átnyúló szolgáltatásként, magyar biztosítók termékeit értékesítsék ott. Ertl Pál úgy véli, hogy a díj-érzékeny régió más országaiban is sikeres lehet az internetes biztosítási portál.
A Netrisk.hu Első Online Biztosítási Alkusz Zrt. - amely tavaly október végén váltott cégformát kft.-ről zrt.-re - 5 millió forint jegyzett tőkével, 264 millió forint saját tőkével rendelkezett az átalakuláskor, mérlegfőösszege 733 millió forint volt.
Az átalakulást részben a növekedés, részben a regionális terjeszkedési szándék indokolta, de szerepet játszott a döntésben az is, hogy az addig fele-fele arányban Haraszti Zsolt és az MKB-Euroleasing csoport tulajdonában lévő cég 80 százalékát megvásárolta a lengyel Enterprise Investors (EI), Közép-Kelet-Európa egyik legjelentősebb magán- és kockázati tőkealapkezelő vállalata. A vevőnek ez volt az első magyarországi befektetése. A vételár 23 millió euró, mintegy 6,4 milliárd forint volt. A maradék 20 százalék továbbra is a korábbi tulajdonosoké.
Az új tulajdonos kérte fel a vezérigazgatói posztra Ertl Pált, az Uniqa Biztosító nem életbiztosításokért felelős igazgatósági tagját.
Kapcsolódó cikkek
- Orosz oligarchiáé lehet a szerb állami távközlési cég
- Jó évet zárt és az idén és növekedést vár a Canon
- Közös vállalatot alapított a Lenovo és a NEC
- A Nokia profitja 21 százalékkal csökkent, piacot veszített
- Csökkent az AT&T nyeresége a negyedik negyedévben
- Több mint tízszeresére nőtt az Ericsson profitja
- A Telenornak fontos a kiszámíthatóság a beruházásai ütemezése miatt
- Stratégiai együttműködést írt alá a spanyol Telefonica és a kínai China Unicom
- Lenovo-NEC egyesülés a láthatáron
- Nőtt az AMD profitja a negyedik negyedévben
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.