Összeolvadt az online marketing két nemzetközi szervezete

Vértes János Andor, 2011. május 23. 13:17
A múlt héten a két szervezet képviselői aláírtak egy megállapodást arról, hogy két online marketinggel foglalkozó testület, az IAB Europe és az EIAA a jövőben az IAB Europe égisze alatt folytatja tevékenységét.  Az IAB Europe (Interactive Advertisung Bureau) és az EIAA (European Interactive Advertising Association) összeolvasztásával egységes európai interaktív hirdetési szövetség jött létre, amely egyesíti  szakértelmét a kutatásokban,  a szabályozási ügyekben valamint az ágazat minden kihívásának kezelésében. A kbővült IAB Europe szervezetnek ily módon több, mint három tucat vállalati  és 27 nemzeti IAB tagja van.

Az EIAA eddigi ügyvezető igazgatója, Alison Fennah, a jövőben IAB Europe alelnökként tevékenykedik tovább, és a kutatási és marketing témákért lesz felelős.  Az IAB Europe régi vezetése helyén marad, elnök-vezérigazgatója Alain Heureux az egyesült szervezetben is küldetésének tekinti a digitális reklámipar erejének bizonyítását, védelmét és promotálását.

hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Rakuten Viber visszatér a Formula E-be

A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális vezetője örömmel jelenti be, hogy az ERT Formula E csapattal kötött új partnerség révén visszatér az ABB FIA Formula E World Championshipbe.

2024. május 11. 15:36

Copilot for Microsoft 365 már magyarul is

A Microsoft bejelentése szerint 16 újabb nyelvvel gyarapodott azon nyelvek száma, amelyeket a vállalat generatív mesterséges intelligenciára alapuló alkalmazása, a Copilot for Microsoft 365 támogat mind az üzleti, mind pedig az egyéni felhasználók esetében. A magyar is ezek között van.

2024. május 11. 13:43

Ilyen lesz az első, személyzet nélkül is működő magyar bolt

A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban. 

2024. május 11. 12:01

A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat

Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől. 

2024. május 11. 10:22

360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról

Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?

2024. május 10. 20:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36