Eventus, avagy az észrevétlen IT forradalom

forrás Prim Online, 2011. szeptember 14. 08:50

A telekommunikáció rohamléptékű fejlődése nem csak az újabb és újabb technikai eszközök megjelenésének köszönhető, hanem a rendszerek integrált működését biztosító intelligens szoftvereknek is. Egy ilyen, a magyar Fornax vállalat által kifejlesztett alkalmazás, az Eventus működik közre a világ egyik legnagyobb telekommunikációs szolgáltatójának, a Deutsche Telekom rendszereinek az üzemeltetésében.

Felgyorsult világunk kommunikációs eszközrendszere hatalmas változáson ment keresztül az elmúlt években. A mobil és vezetékes hálózatok, az internetelérés és a digitális képtovábbítás is rendkívüli mértékben fejlődött. A telekommunikációs rendszerek fejlődésével azok egyre bonyolultabbakká is váltak, így a hibajelenségek, rendszerleállások mindennapi problémákat okoztak, a hibák keresése hosszú, és bonyolult folyamattá vált.

A Fornax felismerve a folyamatot kifejlesztette saját, Eventus nevű folyamatirányító szoftverén a TSS nevű alkalmazást, amely az automatizált diagnosztikai feladatokon, és az ügyfélkezelési rendszer irányításán túl azok, illetve más rendszerek összehangolására, diagnosztizálására is képes. Így például egy fogyasztói hibabejelentés pillanatában a rendszer képes detektálni az adott problémát, meghatározni a javításhoz szükséges munkafolyamatokat és intézkedni annak elhárításáról.

Az Eventus program használata előtt a fogyasztók, felhasználók által jelzett problémák, mintegy 75 százaléka ismeretlen hibaként került rögzítésre, ám a TSS alkalmazás bevezetése után, az automatizált diagnosztikai rendszernek köszönhetően az ismeretlen hibák aránya hamarosan 10% alá csökkent. A hibabejelentő tehát csak gyors intézkedést és visszajelzést érzékel, miközben az Eventus a lehető leghatékonyabban végzi a háttérmunkát, csökkentve a hibaelhárítás idejét és a ráfordítandó költségeket.

A 2011-ben megrendezett TechShow-n részletesen is megismerhetővé vált a magyar vállalat által kifejlesztett Eventus szoftver, amelyet elsőként a Magyar Telekom kezdett el használni, majd az ismert vállalatcsoport tizenegy tagja közül immár négy országban is bevezetésre került. Az egyedülálló magyar fejlesztést használja a Deutsche Telekomon kívül a UPC és az Invitel is. Hozzájuk hasonlóan a Vodafone is kihasználja az Eventus rendszer kiváló ügymenet-, illetve folyamat-támogató, valamint mukaerő-, és erőforrás-kezelő képességeit egyéb üzleti, illetve ügymeneti területeken.

hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14