A Hitachi felhővé alakítja az adatközpontokat
Hitachi Unified Storage az első storage megoldás, amely egy platformon kínál megoldást a block, file vagy objektum típusú adatok tárolására.
A 100%-ban a Hitachi, Ltd. tulajdonában lévő Hitachi Data Systems (HDS) újradefiniálta a unified storage fogalmát az új Hitachi Unified Storage (HUS) termékének bejelentésével. A Hitachi Data Systems nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint az adatközpontok felhőkké való átalakítását.Az új HUS képes többfajta adattípus tárolására mindezt nagyobb rugalmassággal, jobb skálázhatósággal nyújtja, mint a hasonló középkategóriás tároló megoldások. Az új HDS megoldás segít az ügyfelek üzlet kritikus alkalmazásainak menedzselésében és a növekedési elvárások kezelésében, anélkül, hogy kompromisszumot kelljen kötni a teljesítményben, a skálázhatóságban vagy a költséghatékonyságban. A HDS nem csak az új hardver portfóliót jelenti be a HUS termékcsaláddal együtt, hanem az egységes management felületet biztosító „Hitachi Command Suite” névre hallgató management software megoldást is.
A Hitachi Data Systems az új HUS megoldást az ügyféligények alapján fejlesztette. Korábban a file és a block szintű adatok menedzselése általános felhasználású, alsó kategóriás storage platformok feladata volt. Az új rendszer ezt a felfogást gyökeresen megváltoztatja azzal, hogy az ilyen típusú feladatokat most először a nagyvállalati kategóriájú tárolók végzik.
"A közép- és nagyvállalati vállalatok számára is problémás az egyre növekvő és széttagolt adatok kezelése. Olyan adattároló megoldásra van szükség, amely lépést tud tartani a növekedési elvárásokkal, miközben biztosítja az egyszerű üzemeltetést, csökkenti a teljes költséget, és gyorsan alkalmazkodik az üzleti igényekhez" – nyiltakozta Sean Moser a Hitachi Data Systems alelnöke.
A Hitachi Command Suite tartalmazza a konfiguráláshoz szükséges összes rendszereszközt. Többek között egy egységes üzleti intelligencia réteget is, amely új üzlet-kritikus funkciókat is magában foglal, melyekkel igazi szolgáltatás-központú megoldást tud nyújtani.
A HUS előnyei:
· a Hitachi Unified Storage megbízható, hatékony, dinamikus és nyitott architektúrát biztosít
· a korábbiaknál magasabb szolgáltatási szinteket biztosít már a kis és középvállalatok számára is
· segítségével a vállalatok hosszú távú befektetései költségek megtakarításával, hamarabb térülhetnek meg
· a HUS támogatását képzett szolgáltató szervezetek és gyakorlott hálózati partnerek segítik, ezáltal is csökkentve a működési és beruházási költségeket
· a HUS leegyszerűsíti a virtualizált alkalmazás-kezelést és telepítést mind blokk-, és fájl-, tárolási követelményeket beleértve. Microsoft SQL Server, a Microsoft Office SharePoint Server Microsoft Exchange Server,,Mware View (VDI), ill. Oracle adatbázis megoldásokat támogat.
A bejelentés igen jelentős mérföldkő a Hitachi Data Systems életében, hűen tükrözi a folyamatos elkötelezettséget a Hitachi Data Systems részéről, amely céljául tűzte ki az informatikai adatközpontok felhőkké alakítását. Még ebben az évben, a Hitachi Data Systems egy sor további bejelentéssel készül a felhő stratégiájával kapcsolatban. A HDS az egyesített tárolórendszer kínálatának további bővítését tervezi, amellyel a közép-és nagyvállalati ügyfeleit célozza meg.
A vállalat még az idén be kívánja vezetni az új Hitachi NAS Platform F sorozatot, amellyel a strukturálatlan adatok folyamatos növekedésével járó kihívásokat teszik kezelhetővé. Ezeken felül tovább kívánják optimalizálni ügyfeleik tárolási kapacitását egy kifejezetten erre a célra fejlesztett backup appliance-cel szintén 2012-ben. Ez az eszköz a Hitachi által kifejlesztett IP alapú adatduplikáción alapszik, amely lehetővé teszi a gyorsabb, megbízhatóbb és költséghatékonyabb adatvédelmet.
Főbb jellemzői és előnyei a HUS rendszernek:
· Skálázható rendszer kapacitás közel 3 petabájt
· Automatikus teljesítmény-korrekció, gyorsabban provizionál az új dinamikus virtuális vezérlőinek köszönhetően
· A Hitachi Dynamic Provisioning-nek köszönhetően rugalmasan tud fájl-és blokk alapon tárolni, így biztosítva kapacitás maximális kihasználtságát
· Kihasználja a 256TB fájlrendszerek által nyújtott előnyöket illetve a ”single name space” szolgáltatással is csökkentve az adminisztratív feladatokat
· Rendelkezésre állás 99.999%, fejlett felügyeleti eszközökkel
· Tárhelykiosztás az alkalmazás-menedzsment portálon keresztül.
· Rendszer karbantartása anélkül, hogy megszakítanánk a host I/O-kat
· Dinamikus replikáció kezelése és biztonsági mentés
· Remote replikáció az összes rendszeren és távoli helyen
· Összeomlástűrő pillanatképeket használ alkalmazás-tudatos biztonsági mentés és helyreállítás érdekében
· Csökkenti az állásidőt és az üzleti kockázatot
Kapcsolódó cikkek
- Felhőbe helyezett alkalmazás és teljes digitalizáció a kereskedelmi informatikában
- Autodesk Design Suite 2013 termékcsalád és új felhő alapú Autodesk 360
- NFÜ támogatásból felhőszolgáltatás
- Asus válasz a felhő-korszakra
- Új generációs adatközpont optimalizálási megoldás az ABB-től
- LG Cloud: Az első valós idejű letöltést támogató multimédia-felhő
- Új osztott feldolgozási technológia a hatékony adatgyűjtéshez
- A felhő gyakorlatáról adminoknak és fejlesztőknek
- Telenor Webiroda: élen a felhőszolgáltatások között
- 4,3 millárd dollárért vásárolja fel az SAP az Ariba felhőóriást
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.