A közösségi média felé nyit a bécsi érsekség
A közösségi média felé nyit a bécsi érsekség: Christioph Schönborn érsek, osztrák bíboros saját csatornát indít egy videomegosztó portálon szeptemberben - számolt be róla az osztrák közszolgálati rádió.
Az egyházi kommunikációnak is haladnia kell a korral, a fiatalok kedvelt kommunikációs csatornáin, a közösségi médiában is elérhetőnek kell lennie az érsekségnek és a vezetőinek - mondta Michael Prüller szóvivő az ORF-nek. Az érsekség által létrehozott, Frag den Kardinal (Kérdezd a bíborost) című honlapra a YouTube segítségével videoüzenet formájában kérdéseket lehet feltölteni, amelyek közül az érsek minden héten megválaszol egyet. Az érsekség fontosnak tartja a párbeszédet, és hogy az egyház ne legyen személytelen a hívők szemében - hangsúlyozta a szóvivő. A videoüzeneteket szeptember harmadik hetétől várják. Habár az üzenetek közül a "gyalázkodóakat" kiszűrik és nem teszik közzé, az érsekség nem akar kitérni a kényes témák elől sem, mint például az egyházi szexuális erkölcsre vonatkozó kérdések - mondta Michael Prüller.
Kapcsolódó cikkek
- A Vatikáni Rádió androidos alkalmazást indított
- EricssonLab: egyre többen osztják meg közösségi oldalakon a tévében látottakat
- Ahol a fájlmegosztás egyházi rangra emelkedett
- Az olasz kormányfőt paradicsommal dobálják a Facebookon
- Már több mint 83 millió hamis felhasználója van a Facebooknak
- Zuppaa: ahol közösségi élménnyé válik az önmegvalósítás
- Debütál a facebookos web-to-print alkalmazás
- Mikroblogján népszerűsíti a buddhista tanításokat egy kínai szerzetes
- Bronzkori "Facebookon" üzentek egymásnak a vadászok
- Zuppaa: Elindult az első magyar közösségi névjegy
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.