Frissítések az Adobe médiaoptimalizációs technológiájához
Az Adobe Systems jelentős frissítéseket jelentett be az Adobe AdLens felhőalapú, médiaoptimalizációs technológiájához. Az AdLens, a keresési, vizuális és közösségi hirdetések egységes kampányként történő kezelését és optimalizálását biztosító első integrált platform, mostantól gördülékeny adatintegrálást kínál az Adobe SiteCatalyst termékkel. Az iparágvezető elemzési megoldás használata a konverziós mérőszámok felhasználásának egyszerű módszerét nyújtja a hirdetőknek, akik így stratégiai döntéseket hozhatnak a különféle médiákkal kapcsolatban és optimalizálhatják a befektetések megtérülését. Az AdLens emellett az Adobe AudienceManager termékkel való új integrációt is lehetővé teszi a piaci szegmentálás érdekében, hogy a hirdetési kampányok biztosan a megfelelő embereket érjék el.
Az Adobe, amely a Facebook Strategic Preferred Marketing Developer (PMD) minősítésével rendelkezik, az AdLens jelenlegi Facebook Ads API integrációjára támaszkodva mostantól hivatalos hozzáféréssel rendelkezik a Facebook Exchange szolgáltatáshoz, ami lehetővé teszi a marketingszakemberek számára hirdetések vásárlását a Facebook oldalain valós idejű ajánlattételen keresztül. A Facebook Exchange szolgáltatással való integráció az AdLens valós idejű ajánlattételi infrastruktúrájának értékes bővítése. A Facebook Exchange segítségével a marketingszakemberek világszerte több mint 955 millió embert érhetnek el a Facebook oldalain, ami lehetővé teszi a márkák számára, hogy a leginkább megfelelő üzeneteket juttassák el a különféle fogyasztóknak.
Az Adobe célzott hirdetésmegjelenítési és optimalizálási képességeit is bővíti egyéb felhőalapú, e-marketing technológiáival való további integrációval. Az AdLens az AudienceManager megoldást használja központi adatkezelési platformként, illetve az Adobe Dynamic Ad Targeting szoftvert a fontosabb üzenetek eljuttatásához a célközönség számára. Az AudienceManager azonosítja és számszerűsíti a kiemelt értékkel bíró közönségszegmenseket, elősegíti ezek létrehozását, majd ezen célközönségek később felkínálhatók a hirdetők számára egy integrált és biztonságos kezelési rendszer használatával, amely bármely hirdetéselosztási platformmal együttműködik. Az Adobe Dynamic Ad Targeting biztosítja a hirdetők számára a célzott hirdetések valós idejű eljuttatásának képességét az AudienceManager alkalmazásban létrehozott szegmensek viselkedése alapján, a hirdetések sikeressége és a konverziók számának növelése érdekében. Az AdLens az összes fő megjelenítési erőforrás (beleértve az online videókat és reklámszalagokat is) elérésére képes a célzott hirdetések biztosítása és az ajánlatok optimalizálása érdekében, ami jobb befektetésmegtérülést tesz lehetővé.
Az AdLens terméket használó e-marketing szakemberek és hirdetők az alábbi szolgáltatások és képességek nyújtotta előnyöket is élvezhetik:
· A médiakampányok egységes nézete – Megtekintheti, hogy mely médiakampányok vannak hatással a fő üzleti mérőszámokra, például a konverzióra és az árbevételre. A zökkenőmentes integráció biztosítja az AdLens és a SiteCatalyst jelentéskészítésének következetességét.
· Új vezérlőpult és adatmegjelenítés – Kihasználhatja az új felhasználói felület számos, a kereséssel foglalkozó marketingszakemberek számára ismerős képességét, valamint az olyan áttörést jelentő szolgáltatásokat, mint a gyors módosítást lehetővé tevő belső szerkesztést, a fejlett szűrést nagy hirdetőkre több millió kulcsszóval, valamint az automatikus egyéni címkézést.
· Több média optimalizálása egységes felületről – Kampánykezelési és -optimalizálási szolgáltatásokat vehet igénybe a keresési, megjelenítési és közösségi csatornák tekintetében. Az API integráció a Baidu, Facebook, Google, LinkedIn, Yahoo/Bing és Yandex webhelyekkel, valamint a valós idejű ajánlattétel integrálása a vezető hirdetésbörzékkel és hirdetési felületet kínáló platformokkal egyszerűbbé teszi a keresőmarketing-kampányokat.
· Rugalmas attribúciós modellek és pontos előrejelzés – Az „utolsó kattintásos” attribúciós modellről rugalmas modellekre térhet át, amelyek pontosan előre jelzik, hogy mely csatorna vagy a csatornák mely kombinációja fog megfelelő eredményeket biztosítani a változó célkitűzések és költségvetések tükrében.
· Zökkenőmentes munkafolyamat a betekintéstől a cselekvésig – A hirdetésoptimalizálás egyedi automatizálása lehetővé teszi a marketingszakemberek számára, hogy a bevált ajánlattételi modellek és algoritmusok alapján többet vásároljanak a jól működő tételekből, miközben továbbra is ellenőrzésük alatt tarthatják a teljes folyamatot.
Kapcsolódó cikkek
- Adobe: új felhőszolgáltatásokat tartalmazó Acrobat XI szoftver
- A szólásszabadság esete az üzleti érdekkel - Twitter: meghasonlás vagy üzleti stratégia
- Adobe Edge Tools & Services szoftvercsalád webfejlesztőknek
- Adobe Photoshop Elements 11 és Adobe Premiere Elements 11
- Leheletnyi csökkenést mutat a második negyedéves NORI
- Szereted, ha mindent tudnak rólad? - Útelágazás előtt az online reklám
- Augusztus 10-ig lehet pályázni a Telekom fenntarthatósági sajtódíjára
- Zuppaa: ahol közösségi élménnyé válik az önmegvalósítás
- Nyári Adobe workshopok
- Debütál a facebookos web-to-print alkalmazás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.
Innováció a légi szállítmányozásban
A DSV egy hazánkban innovációnak számító, korábban még sosem alkalmazott átvilágítási szolgáltatás elindításával új export légiszállítási lehetőségeknek nyit kaput. A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében található raktárukban már 2-8 Celsius-fokos környezetben is átvilágítási szolgáltatás nyújtására lesznek a továbbiakban képesek, ezzel pedig fellendítik a BUD Airport gyógyszerexport tevékenységét. A fejlesztés egy gyógyszeripari üzleti esemény keretein belül debütált 2024. április 23-án, Vecsésen.