Honlap a keresztényüldözésekről
Stágel Bence, az IKSZ elnöke, kereszténydemokrata országgyűlési képviselő és Fakhouri Youssef projektvezető az MTI-hez eljuttatott közleményében kiemelte: a közvélemény tájékoztatása mellett a szolidaritásuk kifejezésével is tenni akarnak az üldözött keresztényekért; követelik a vallásszabadságot országaik számára; a nyilvánosság erejével is segíteni próbálnak nekik, hogy hazájukban maradhassanak. Ezen túlmenően a más vallásúakkal való békés együttélésre és a keresztények példaértékű tetteire szeretnék felhívni a figyelmet. Mint írták, a keresztények ellen irányuló támadások immáron tragikus méreteket öltöttek. Az áldozatok száma 2000-2010 között meghaladta az egymilliót, az utóbbi 10 évben átlagosan 270 keresztény szenvedett vértanúságot minden 24 órában. Megdöbbentő tény az is, hogy tavaly a vallási hovatartozása miatt meggyilkolt emberek 70 százaléka keresztény volt - fejtették ki.
Kitértek arra, hogy a keresztényellenes megnyilvánulások főként Afrikában, Ázsiában és az arab országokban jellemzőek, ahol a keresztények többnyire kisebbségekben élnek, ám a modernkori keresztényüldözés minden földrészen létezik különböző formában és eltérő eszközökkel. A keresztényellenes atrocitásokban már Európa is érintett. 2010-ben csak Spanyolországban több mint 20 alkalommal rongáltak meg, illetve gyújtottak fel katolikus templomokat baloldali anarchista csoportok - közölték.
Mint rámutattak: a keresztények egyre gyakrabban szembesülnek azzal, hogy a vallás- és lelkiismereti szabadságukat nem tartják tiszteletben és sokszor kötelezik őket arra - a toleranciára hivatkozva -, hogy adják fel világnézeti meggyőződésüket. Ilyen megdöbbentő esetek közé tartozik, amikor nem viselhetnek keresztet a munkahelyeiken, a keresztény anyakönyvezető homoszexuális párokat köteles összeadni, a keresztény orvost munkahelyének elvesztésével fenyegetik, ha nem végzi el az abortusz műtétet, vagy amikor a kereszténységet gyalázó kiállításokat szerveznek, sokszor közpénzen - sorolták.
Kapcsolódó cikkek
- Modernizálják a vatikáni könyvtárat
- A közösségi média felé nyit a bécsi érsekség
- A Vatikáni Rádió androidos alkalmazást indított
- Elkészült a Dunakeszi Feszt honlapja
- Game World játékportált indít az LG
- Ahol a fájlmegosztás egyházi rangra emelkedett
- Magyar cég fejleszti a franciaországi Opel-kereskedések honlapját
- Kis-Kovács Vilmos kalandjai, avagy hogyan jelenjünk meg a világhálón?
- Kárpát-medenceivé bővítik az erdélyi magyar útitárskereső portált
- Új szolgáltatások a megújult Invitel honlapon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.