App!2012 konferencia
2012. november 20-án, Budapesten a MOM Kulturális Központban kerül megrendezésre a HWSW App! rendezvénysorozatának zászlóshajója, az App!2012 mobilalkalmazás-fejlesztés és NFC konferencia.
Az App!2012 idén kiegészül egy önálló szekcióval, amit az NFC technológia köré építettünk fel. A szokványos pozitív jóslatok kevergetése helyett az elhangzó előadások kontextusba helyezik az érintésnélküli kommunikáció fogalmát a mobilfizetés, a marketingkommunikáció és a konzumer elektronika dimenzióiban. Szerintünk az NFC nem egy világmegváltó technológia, hanem egy eszköz, ami az eddig kényelmetlenül bonyolult interakciókat egyszerűvé, a felhasználók számára is kezelhetővé teszi. A programból várhatóan kiderül az is, hogy mindez mikor és hogyan történik majd meg Magyarországon is.
A rendezvényen számos egyéb hardverújdonság mellett megtekinthetőek lesznek a Windows 8 és Windows Phone 8 operációs rendszert futtató készülékek. Az Windows Phone 8-at futtató készülékek az App! konferencián mutatkoznak be először a hazai alkalmazás-fejlesztői közönség előtt.
A tavaly teltházas App! idei fordulójában is otthon érzi majd magát minden fejlesztő, UX- és UI-szakértő, PM és cégvezető, az ügynökségi és a vállalati megrendelői oldalt képviselők és a saját startupban gondolkodó ötletemberek is.
További információ: http://app.hwsw.hu/?site=prim app.hwsw.hu/
Kapcsolódó cikkek
- Óriási akciókkal indítja a telet a Telenor
- Mobilalkalmazások a szabadság idejére a Vodafone ajánlásával
- Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás
- bwin: iPad-ről elérhető pókeralkalmazás
- Minden okostelefonra elérhetővé teszi térképszolgáltatását a Nokia
- Magyarországról is elérhető a PayPal egyszerűsített és mobiloptimalizált weblapja
- mDonation: A pesti dugóban is segíthetünk a koraszülöttmentőknek mobillal
- Google: a tanulóképes webes szolgáltatásoké a jövő
- Okostelefonhoz okos sisak
- SMS tehéntől
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.