Külföldi piacokra készül a ProSys
Új rendszereken vált elérhetővé a ProSys Kft. adatelemző megoldása, a Servio. A társaság a hazai piaci lehetőségek bővítése mellett már a külföldi bevezetés előkészítésén dolgozik.
Jelentős fejlesztést zárt le múlt év végén a Laurel Cégcsoporthoz tartozó ProSys Kft., amelynek köszönhetően a társaság Servio nevű többdimenziós, dinamikus adatelemző és kimutatás-készítő megoldása képes kapcsolódni társvállalatai, a Laurel Kft. és a ProgAdat Kft. ügyviteli rendszereihez is.
„A tavaly végrehajtott fejlesztéseink eredményeként Servio adatelemző megoldásunk iránt jelentős a külföldi érdeklődés, de a hazai felhasználók száma is robbanás előtt áll. Az új lehetőségeknek köszönhetően az idén legalább 30 százalékos forgalomnövekedést várunk” – számolt be a tervekről Szappanos Zoltán, a ProSys Kft. ügyvezető igazgatója. „A hazai piacbővítés mellett a Servio erőteljesebb külföldi bevezetésének előkészítését végezzük. Jelenleg azt vizsgáljuk, milyen üzleti modell lenne a legcélravezetőbb, hiszen az online értékesítés is elképzelhető, de akár disztribútorokon, partnereken keresztül is forgalmazhatjuk a terméket. Kezdetben Szlovákiában és Ausztriában szeretnénk rendszerünket markánsabban bevezetni” – tette hozzá Szappanos Zoltán.
Mivel az évek óta tartó válság miatt a kiskereskedelmi forgalom egyre csökken, nincs esélye a cégeknek az expanzióra, ezért a belső lehetőségek, kapacitások jobb kihasználása felé fordultak a vállalkozások. A cégvezetők a vállalati adatvagyon hatékony kiaknázása érdekében fokozottan keresnek könnyen használható, grafikus elemzéseket kínáló üzleti intelligenciarendszereket – számolt be a piaci helyzetről a szakértő.
A ProSys saját fejlesztésű Servio rendszere azzal érdemelte ki a nemzetközi figyelmet, hogy elsősorban nem egy program, hanem inkább egy univerzális kezelői felület, amelyet adatbázisokra illesztve egy jól használható döntéstámogató eszközt kapnak a felhasználók. A megoldás bármilyen ügyviteli rendszer – például SAP, Microsoft NAV, stb. – adataival is dolgozhat. „Használata egyértelmű, és ebben a szegmensben egyedülálló módon képes offline üzemmódban is működni, így akár egy külső helyszíni tárgyalás alatt is hasznos elemzésekkel tudja segíteni a döntéshozók munkáját” – emelte ki a ProSys vezetője.
Az egyszerűen kezelhető felhasználói környezet úgy alakít vizuális információkká (diagramok, grafikonok, stb.) adatokat és összefüggéseket, hogy az üzleti folyamatokat azonnal felismerhetővé teszi, sőt akár trendszerűen előre meg is becsüli. Az alkalmazónak csak azt kell tudnia, mit kérdez, milyen információra van szüksége. A Servio a szokásos pénzügyi beszámolók, forgalmi, eredmény-, vagy készletkimutatások mellett alkalmas a dolgozói teljesítmény felmérésére is. Képes „mi lenne ha” jellegű előkalkulációk, modellek készítésére, megnézhetjük, hogyan alakulnának cégünk mérőszámai, ha csökkennek a beszerzési vagy eladási árak, ha nő a fizetés, vagy átalakul a piac.
Kapcsolódó cikkek
- A Dell új partnereszközzel ünnepli PartnerDirect EMEA ötödik évfordulóját
- Termelés-optimalizálás felsőfokon Preactorral
- Van még mit javítani a vállalatirányítási rendszereken
- Hangalapú üzleti előrejelző szoftverrel lép világpiacra a Nextent
- A Fujitsu saját fejlesztésű technológiával digitalizálja a „post-it cédulás” brainstorming folyamatát
- SAP: HANA újdonságok
- Átszabta ERP-rendszerét a Microsoft
- Százötvenhét százalékos eredménynövekedés a rEVOLUTION-nál
- Hatékonyabb ügyfélszolgálat és kintlévőség-kezelés válság idején
- StruxureWare Data Center Operation Suite 7.1: Rugalmas vállalati folyamatmenedzsment
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.