Online számlafizetés már az Allianznál is
Márciustól már az Allianz Hungária Zrt. ügyfelei is választhatják a dijnet.hu kényelmes, biztonságos és ingyenes online számlafizetését díjaik rendezésére.
Az elektronikus számlabemutatáshoz kapcsolódóan a regisztrált ügyfelek számos fizetési lehetőség közül választhatnak számláik rendezésére. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján az online rendszernek köszönhetően sokkal kisebb arányban fordul elő késedelmes fizetés, mint például az egyedi átutalás, vagy a csekkes fizetés esetén – ez pedig mind az ügyfelek, mind a számlakibocsátók számára jelentős előnyt jelent.
A dijnet.hu tavaly év végi statisztikái szerint az online rendszerben sokkal magasabb azok aránya, akik a számlák lejárta előtt teljesítenek és ezzel összességében jelentős késedelemi pótléktól mentesülnek. A csoportos beszedési megbízást választók aránya több mint 30 százalék, az automatikus leemelésnek köszönhetően körükben 100 százalékos a határidőre fizetés. Növekszik a díjmentes bankkártyás fizetés népszerűsége, a számlabefogadók közel negyede fizet ily módon, s több mint 70 százalékuk fizet határidőn belül. A Díjnet internetbanki rendszerén keresztül egyenlítik ki a számlák 15 százalékát, a határidőn belüli teljesítés aránya 76 százalék.
Kapcsolódó cikkek
- Utasbiztosítás SMS-ben mindhárom mobilszolgáltatónál
- Elektronikus számlázási rendszert kínál tagjainak a Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
- Az „okos számlák” felé nyit a Xerox
- Törvényjavaslat rögzíti az e-számlázás egyszerűsítését
- Már kiterjesztett garanciát is köthetünk internetes vásárlásnál
- Megújult a T-Mobile Készülékbiztosítás szolgáltatása
- Az adóellenőrök az e-számlával ismerkednek
- Fizet-e a biztosító, ha beázáskor elvesznek a számítógépen tárolt adatok?
- Kihívások és biztató jelek a biztosítási szektorban
- A kényelem és praktikum miatt szeretik az ügyfelek a taxis e-számlákat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.