A Jelly Bean leelőzte a Gingerbreadet
Sokáig uralta az Androidok sorát a Gingerbread, ezt a változatot használták a legtöbbet, pedig már nem ez számít „menőnek”. Ez most már a számokban is tükröződik.
A Gingerbread (2.3) eddigi „uralma” megdőlni látszik, ugyanis az Android Developers’ Dashboard szekció szerint az Android készülékeken futó operációs rendszerek közül a Jelly Bean áll jelenleg az első helyen.
Nemrég számoltunk be arról, hogy eddig nem sikerült letaszítani a trónról, de úgy tűnik, ez nem tartott sokáig. A számokból világosan kitűnik, hogy a lista második helyére szorult (34,1%), míg a Jelly Bean már 37,9%-nál jár. Az Ice Cream Sandvich uralja a dobogó harmadik fokát 23,3%-kal.
A többiről talán nem is érdemes szót ejteni, hiszen több olyan változat is van a palettán, amelyeknek sosem sikerült igazán befutni. A Gingerbreadnél újabb Honeycomb (3.2) mindössze a készülékek 0,1%-án fut, az Eclair (2.1) 1,4%, a Froyo (2.2) 3,1%-os használati rátával bír. Az operációs rendszer legelső verziója, a Donut (1.6) is mindössze 0,1%-on áll.
A felmérést azon androidos eszközök bevonásával készítették, melyek az elmúlt két hétben a Google Play oldalát meglátogatták, így nem lehetünk teljesen biztosak abban, hogy ténylegesen átvette-e a vezetést a Jelly Bean, de mindenestre a népszerűség és aktivitás terén bizonyított.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Még mindig a Gingerbread vezet
- Jelly Bean frissítés az LG Optimus 4X HD és Optimus L7 okostelefonokra is
- Leáldozóban a Gingerbread csillaga
- A HP első Android alapú táblagépe: Slate 7 [Videó]
- Áprilisban érkezik kontinensünkre a Panasonic Eluga
- Borsos árat kapott a Samsung S6500 Galaxy Mini 2
- Sony Xperia sola: floating touch navigációval és minden földi jóval
- Androidos strapamobil a Caterpillartól – CAT B10
- QWERTY gombsorral érkezik a legújabb T-Mobile myTouch
- A Sony bemutatta az Xperia P és Xperia U okostelefonokat
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.