A KockaÁruház idén az Ország Boltja
A KockaÁruház vehette át idén az év legjobb webáruházának járó díjat. A megmérettetésen a hazai webáruházak mintegy fele, összesen 586 bolt indult el – közülük a vásárlók döntötték el, hogy ki kapja a népszerűségi és minőségi díjakat.
Az Ország Boltja Gálát dr. Lenner Áron Márk, a Nemzetgazdasági Minisztérium belgazdaságért felelős helyettes államtitára nyitotta meg, majd díjakat adott át többek között Dr. Morvay György, az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület elnöke és Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért elnöke. Továbbá Népszerűségi kategóriákban díjat adott át Talmácsi Gábor, Sarka Kata, Völgyesi Gabi, Nagy Adri, Szepesi Nikolett és a Rippel fivérek, Rippel Ferenc és Rippel Viktor.
Az Ország Boltja versenyt júliusban indította el az Árukereső.hu piacvezető árösszehasonlító oldal azzal a céllal, hogy kiderüljön mely webáruházakat tartják a legjobbnak a vásárlók népszerűségi és minőségi kategóriákban. Az Ország Boltja egy verseny, de valójában speciális módja a fogyasztóvédelemnek, eszköz abban, hogy erősítse az iparág iránti bizalmat és segítse a fogyasztókat a minőségi szolgáltatást nyújtó internetes áruházak kiválasztásában.
Nem véletlen, hogy idén már több mint 63 000 szavazat érkezett a népszerűségi kategóriában induló webáruházakra, amely 26 %-kal haladja meg a tavalyi össz szavazatszámot. Ez önmagában is tükrözi a magyar online piactér folyamatos fejlődését és erejét. Külön emeli a verseny rangját, hogy a PayU, a világ egyik legjelentősebb online fizetési rendszere idén különdíjat ajánlott fel annak a magyar webáruháznak, amely legjobban integrálta az internet adta lehetőségeket kereskedési gyakorlatába.
A tavalyi és az azt megelőző évekkel ellentétben idén nem műszaki áruház, hanem egy online játékbolt, a KockaÁruház vihette el az Ország Boltja fődíjat. Nem csak a rajongók, de a vásárlók is díjazták Rubint Rékát, aki frissen megújult webáruházával besöpörte a közönség elismerését is a Divat, ruházat, kiegészítők kategóriában. Réka webáruháza egyúttal elhódította a PayU különdíját is.
Az online kereskedelem esetében az adott termék minősége vagy ára mellett különösen sokat nyom a latba az egyéni elégedettség és a közösségi ítélet. A netes vásárlás esetén valójában gyakran mások véleményei orientálnak minket, többnyire megbízunk a kollektív fogyasztóvédelemben. A világszerte, így Magyarországon is dinamikusan növekvő internetes kereskedelemben kifejezetten jól működik ez a mechanizmus.
Az Árukereső.hu Megbízható Bolt Programja mellett erre erősít rá az idén harmadik alkalommal megrendezett Ország Boltja verseny, ahol kizárólag a vevők értékelései és szavazatai alapján választják ki a legjobb webáruházakat. A most zárult független megmérettetés során közel 600 bolt – az aktív magyar webáruházak mintegy fele – bízta magát a felhasználóik megítélésére. Ebből is látszik, hogy a tisztességes piaci szereplők számára nincs nagyobb érték a vásárlók elégedettségénél.
Az Ország Boltja Díjátadó Gála házigazdája Rákóczi Ferenc volt, fellépett többek között Kathy Horváth Lajos érdemes művész, DJ. Jutasi, Breiner Tamás mentalista és Kováts Gergely Csanád táncművész is.
Kapcsolódó cikkek
- Nem veszíthetjük el a jó ötleteket
- Mobilalkalmazás az Olcsobbat.hu-tól
- MÁV: 500-ra duzzadt a Wi-Fi-vel felszerelt kocsik száma
- Böngészők az élvonalban
- Megújult a Brozie közösségi böngésző
- Az online vásárlás európai trendje
- Szabadfogású Számítógépverseny tizenkilenc év alattiaknak
- Magunk után is kutatunk a Google-n
- Országos roadshow indul az internetes értékesítés népszerűsítésére
- Láncreakció: tudományos verseny középiskolásoknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.