Többé nem rejthetjük el magunkat a Facebook keresőből
A Facebook a következő hetekben megszűnteti azt a lehetőséget, hogy elrejthetjük magukat a keresőből, vagyis azt, hogy nem kereshetnek ránk a potenciális ismerőseink.
A Facebookon lehetőségük van a felhasználóknak úgy jelen lenni, hogy mások nem láthatják őket a keresőben, ám a közösségi háló most megszűnteti ezt a lehetőséget. Már közel egy éve ígérik ezt a lépést.
Persze, az adatlapot így is meg lehetett találni azoknak, akik valamilyen formában jelen voltak az oldalon (lájkoltak, kommenteltek). Ha ezekek megtalálták a szemfülesek, máris eljutottak az adott illető Facebook oldalára, ugyanis ezek a tevékenységek mások számára is elérhetőek voltak.
Jelenleg arra is van lehetőségük, hogy Facebook profilra máshol se lehessen rákeresni. Az alábbi ábrán például látszik, hol állítható be (az adatvédelmi beállításokon belül), hogy megjelenjen-e a más keresőoldalak (pl. Google) találati listájában az idővonalunk. Ezt továbbra is megtehetjük.
Az opció, amit azonban most eltávolítanak, azt teszi lehetővé, hogy a Facebookon belül se lehessen ránk keresni („Who can look up your Timeline by name?”). A Facebook a következő hetekben értesíti azokat, akik érintettek a kérdésben (lásd a képen).
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Google+ hashtagek a Google keresőben
- Magunk után is kutatunk a Google-n
- A Facebook arcai
- Szerkeszthetők a Facebook posztok
- Google: 12 év után forradalmi váltás
- A magyarok félnek, hogy megfigyelik őket
- Elindult a NAV hivatalos Facebook oldala
- Hamis Facebook-oldalt nyitottak Viktor Juscsenko volt ukrán államfő nevével
- Vetélytársra akadt a Google?
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.