Így lesz ügyfél a hirdetésből

forrás: Prím Online, 2013. november 18. 11:47

A marketing tevékenység során az elmúlt időszakban egyre nagyobb hangsúly került az értékesítést szem előtt tartó kampányokra. Különösen igaz ez az online marketing terén, ráadásul a legnagyobb platformok szabályai is folyamatosan változnak, ami további nehézségeket jelenthet a hirdetők számára.

A magyar gazdaság az elmúlt időszakban életjeleket mutatott, kisebb mértékű GDP növekedés látható a statisztikákban, mellyel párhuzamosan a kiskereskedelemben és az idegenforgalomban is erősödő keresletet mért a KSH. A növekvő tortából azok a cégek fognak részesedni, amelyek hatékonyabban szólítják meg potenciális ügyfeleiket, vásárlóikat.

 

Az online térben is azonban számtalan csatorna, platform van, amelyen elérhetők a felhasználók: előretört a videós tartalom, sokan használnak közösségi médiát, mások a hagyományos oldalakat olvassák idejük nagy részében. Ahány felület, annyiféle hirdetési megoldás adódik, a klasszikusnak mondható bannerek, email-ek, social médiás kampányok, vagy éppen a SEO.

 



Az mfor.hu Hatékony online marketing 2014 című konferenciája a fentiek szellemében igyekszik áttekinteni a legfontosabb folyamatokat és felületeket. Értékesítési szempontból vizsgálva a kérdéseket, gyakorlatorientált előadásokon keresztül mutatjuk be a legfrissebb trendeket.


Napjaink egyik legdivatosabb témája, a social marketing, és a Facebookon való megjelenés, hirdetés. Ám a legnagyobb közösségi oldalról is kiderült, hogy nem csodaszer, sok ezer vállalkozás azonban addig amíg ezt felismerte nem kevés időt, energiát és esetleg pénzt fektetett abba, hogy minél több követője legyen. A like-olók nem feltétlen lesznek vásárlók, különösen azért, mert a Facebook az idei évben módosított rendszere az egyéni felhasználók üzenőfalára sokkal ritkábban teszi láthatóvá, emeli ki a vállalati oldalak üzeneteit, ezeket elsősorban fizetett hirdetések formájában tudják a cégek eljuttatni rajongótáborukhoz.

 

Az esemény egyik előadója, Radisics Milan (Social daily alapítója) abban mutat irányt, hogy a megszerzett követőket hogyan lehet hatékonyan terelni, miként lesz számunka a Facebook több egy nagy forgalmú CT-gyárnál. A CT kampányokat alkalmazók is újdonsággal szembesültek néhány hete, változott ugyanis az AdWords, a hirdetések rangjánál mostantól nem csak a CPC x QS képletet veszi figyelembe a rendszer, hanem a beállított hirdetésbővítményeket is. A konferencián megtudhatjuk mit jelent mindez a hirdetők számára!


Az online videókban (YouTube) való hirdetésről a legautentikusabb forrásból, a Google hazai képviseletének egyik szakemberétől (Kovács Péter) hallhatnak az érdeklődők előadást. Számos érdekesség várható a hazai email-marketing egyik legelismertebb szakértőjétől Damjanovich Nebojsától is, aki arról beszél majd, hogyan lehet mesterfokon űzni a lead menedzsmentet. A hatékony kampányok, és a minél magasabb konverzió elérésének gyakorlati példáival pedig Fodor László a Használtautó.hu értékesítési és marketingigazgatója és Magyar Balázs, az Addict Interactiv vezető digitális stratégája ismerteti meg az érdeklődőket.


A konferencia programja itt érhető el.


 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja

A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.

2024. május 16. 19:47

Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja

Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.

2024. május 16. 14:43

Így működnek majd a távfelügyelt boltok

A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.

2024. május 16. 13:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38