Yahoo a látogatottsági lista élén
A comScore adatai szerint az elmúlt hat hónapban a Yahoo a Google fölé kerekedett a látogatottság tekintetében, ezzel neki sikerült a legnagyobb webes forgalmat generálni.
A legfrissebb havi rangsor szerint jelenleg a Yahoo zárta az évet az első helyen a maga 195,1 millió egyedi látogatójával, míg a Google csak a második a sorban 192,3 millió egyedi userrel. A top 5-ben találjuk még a Microsoftot, a Facebookot és az AOL-t egyre csökkenő számokkal: 175,2 millió, 140,7 millió valamint 120 millió egyedi látogatóval.
A Yahoo forgalma, bár folyamatosan növekszik, ez nincs egyenes összefüggésben azzal, hogy felvásárolták a Tumblrt, ugyanis ezek a számot azokat az adatokat nem tartalmazzák. A Tumblr ebben a hónapban a 30. helyen végzett 34,4 millió egyedi látogatóval. Ez csökkenést mutat a nyári 38 millióhoz épest.
Azért lehet eltérés egyéb Yahoo forgalmi adatokkal szemben, mert a comScore statisztikái csak a PC-adatokat tartalmazzák, a mobilszegmens nincs benne. A Yahoo aktív felhasználóinak száma pedig – már korábbi adatokból is tudjuk – ennél jóval több, főleg a fiatalabb korosztály tekintetében.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- A Google kampányol, hogy Indiában több nő használja az internetet
- Titkosításba kezd a Yahoo
- A Google eltávolítja egy gyilkossági helyszín képét a Mapsről
- Megjelent a Google Media Tools
- Kétlépcsős hitelesítést vezet be a Yahoo
- Magunk után is kutatunk a Google-n
- A magyarok félnek, hogy megfigyelik őket
- A Yahoo forgalma megelőzte a Google-ét
- A Google nagyobb az USA-ban, mint a Facebook, Twitter és a Netflix együttvéve
- A Yahoo! ejtené a Microsoftot és a Google-lal akar szövetkezni
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.