Nekimennek az adathegynek a netes csúcstalálkozón
Fókuszban a keresés és a like-olás is
A média és az internet nagyágyúi térképezik fel a magyar piac jelenlegi és jövőbeni helyzetét a március közepére kitűzött konferenciasorozaton. Választ adnak a legaktuálisabb közösségi médiás, kereső- és mobilmarketinges kérdésekre, problémákra, valamint megvitatják, mi legyen, az IT-ipar által termel irdatlan adatvagyonnal.
„Ha jól csinálom, beszélnek rólam”, „Nincs többet online videó”, „Minden like egyenlő”, „A ló másik oldala”, „Van mit tanulni a fiataloktól”, „Húspiac, fejvadászat és álláskeresés” – néhány előadás címe, amelyek a digitális és reklámszakma nagyszabású tavaszi rendezvényének „Az Evolution – az online evolúció napja” című konferenciasorozat menetrendjében szerepelnek.
A március 12-13-ára kitűzött kétnapos, a budapesti Hotel Danubius Hélia szállodában tartandó rendezvényen többek között a keresőmarketingről, a mobilos marketingmegoldásokról, a hagyományos és új médiatartalmak jelenéről és jövőjéről tartanak előadásokat.
Csermely Ákos, a rendezvényt szervező – az Internet Hungary és a Média Hungary házigazdájaként ismert – Média Hungária Kft. vezetője közölte: lényegében három, de egy helyen megrendezett konferenciáról van szó, amelyen a magyar média- és online-piac nagyágyúi is jelen lesznek.„Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője, Baló György tévés riporter mellett olyan nagy cégek magyarországi szakértői, vezetői is benne vannak a szereposztásban, mint a Google, a Microsoft, a Magyar Telekom, Kirowski” – tette hozzá.
Mi lesz az adatvagyonnal?
A rendezvényen az említettek mellett olyan fontos kérdésekre is választ keresnek a résztvevők, mint az információtechnológiai szakzsargonban Big Dataként emlegetett adatvagyon kezelése, hasznosítása. A mai világban ugyanis hatalmas adatállomány termelődik napról napra, az okostelefonok térnyerésével pedig még komolyabb bővülésről beszélhetünk.
A folyamatból adódó problémát az üzleti világ is felismerte. Sőt, a döntéshozók ma már tisztában vannak azzal, hogy a felhalmozódó adathegyben lévő információk megfelelő kezelése, strukturálása nagyon komoly értéket jelent. A téma időszerűségét az is jelzi, hogy számos felmérésből, köztük a technológiai szektor egyik óriása, a Cisco egy tavalyi kutatásából az derül ki, hogy a Big Data a következő évek egyik legfontosabb szegmense lesz az IT-iparnak, méret pedig dollármilliárdokban mérhető világszerte.
Kapcsolódó cikkek
- Az egész világon elérhető ingyenes internetet tervez egy amerikai szervezet
- Marketing eszközök arzenálja
- Médiakonferencia – vita a szabályozás kihívásairól
- Média Korrektúra - Karas: a digitális univerzum új gondolkodásmódot kíván
- Így lesz ügyfél a hirdetésből
- Digital Hack - Trendek és tanulságok
- A digitális média kihívásait tekinti át a 47 tagállam
- Digital Hack: Minden, ami új és digitális a marketingben
- Megjelent a Google Media Tools
- Digital Hack néven Országos Marketing Konferenciát rendeznek
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Eldőlt, hogy kik képviselik Magyarországot a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Két magyar csapat jutott tovább a Szíriában megrendezésre kerülő Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpiára (IIOT). A világverseny nemzeti előválogatójaként szolgáló Kódkupát március 10-én rendezte meg a Neumann Társaság az Algo Pro Club és a Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium együttműködésével. A hiánypótló csapatverseny nagy hangsúlyt helyez a csapattagok közötti kooperációra, ami a vállalati munkakultúrára is felkészíti a fiatalokat.
MI festőrobot szórakoztatta a nézőket a Magyar Ifjúsági Robot Kupán
Az előző évek közkedvelt versenyszámaival, így többek közt a robotszínházzal, robotfocival és a menekítő robotok mérkőzésével zajlott le a 17. Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) Nyíregyházán. A versenyt a Neumann Társaság megyei szervezete, a Nyíregyházi Egyetem és a Magyar Robot Kupa Alapítvány szervezésében, a Neumann Társaság kiemelt szakmai támogatásával bonyolították le.
Újabb Apple Premium Partner üzlettel erősít az iSTYLE a Westendben
Az iSTYLE, az Apple termékek vezető hazai viszonteladója, a mai napon megnyitotta második Apple Premium Partner üzletét a Westend City Centerben. A lépés fontos mérföldkő az iSTYLE életében, hiszen az új flagship store árukínálata, magasan képzett munkatársai és minőségi szolgáltatásai még közelebb hozzák az ikonikus Apple Store-ok vásárlási élményét a hazai közönséghez.
Google atombomba: kombinált Core, Spam és HCU algoritmus frissítés egyszerre
A Google a tegnapi napon bejelentette, hogy több intézkedést is bevezet, amelyek célja a keresési eredmények minőségének javítása.
Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
Február 7-én, a MARKETING TRENDFORUM keretén belül, az ETELE CINEMA-ban rendezett eseményen adták át a Marketing Diamond Awards 2023-as elismeréseit. Idén a Pentacom lett az „Az Év Ügynöksége”, míg a Billingo Technologies Zrt. érdemelte ki az „Az Év Vállalata” díjat. A 34 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján „Az Év Marketingnagykövete” címet a Kiszervezett Marketing kapta.