LG okos izzók Android és iOS felhasználóknak
A kisebbik dél-koreai gyártó bemutatta Smart Bulb nevű okos izzóit, melyek azontúl, hogy vezeték nélkül összeköthetők, majd irányíthatók az androidos és az iOS rendszerű készülékekkel, néhány igen praktikus és vagány funkcióval is rendelkeznek.
A technológiai fejlődés előrehaladtával egyre okosabbá válnak otthonaink is. Egy Smart Home, azaz okos otthon nélkülözhetetlen elemei lehetnek az LG most bemutatott okos izzói.
Hogy mitől okos a Smart Bulb izzó? Nos, elsősorban azért, mert képes kommunikálni az Android és iOS rendszerű kütyükkel, melyekről kedvünkre vezérelhetjük. Ez a funkció a kockák számára nyilván annyira alap, hogy itt el is veszítik érdeklődésüket a cucc iránt, viszont érdemes tovább olvasni a cikket. Az okos izzó repertoárjában ugyanis néhány igazán érdekes dolog is helyet kapott.
Ilyen okosság például, hogy az izzó villog, ha hívás érkezik a vele összekapcsolt készülékre. Ez a funkció engem például eléggé zavarna, ezért biztos nem használnám. Sebaj, akad még biztonsági üzemmód és játék mód is, ezek sokkal izgalmasabbak. Előbbi egy praktikus megoldás, ami révén a távollétünkben is fel- lekapcsolnak az izzók, így azt a látszatot kelthetjük, mintha otthon lennénk. Az egyelőre csak androidos készülékek esetén használható Play módnak a házibulikon vehetjük hasznát, mert bekapcsolásával az éppen játszott zene ütemére kezdenek villogni a fényforrások.
A gyártó elmondása szerint a Smart Bulb nemcsak okos, hanem energiatakarékos és tartós is: átlag napi 5 órás használattal számolva 10 évig bírja egy izzó.
Ami az árat illeti, egy darab okos izzó ára 32 dollár körül alakul, ami nem kis összeg, de nem is vészes, ha az extra funkciókat is számításba vesszük. Egyelőre sajnos nem tudni, hogy az LG mikor dobja piacra az újdonságot Európában, sőt az is rejtély, még, hogy egyáltalán eljut-e hozzánk a jövőben.
[Forrás: IntoMobile]
Kapcsolódó cikkek
- Áprilisban mobilokra is jön a The Amazing Spider-Man 2
- A táblagéppiac számokban
- Megérkezett a OneDrive
- Viszlát, Flappy Bird! – besokallt az idegölő játék fejlesztője
- Közel 1 milliárd okostelefont adtak el tavaly
- Magyarul is elérhető a Duolingo
- Amerikában az Apple uralja az okostelefon piacot
- Érkezik a GTA San Andreas mobilváltozata
- D-Link EyeOn Baby Camera: az újgenerációs babafigyelő
- Újabb nyelvekkel bővült a Vine támogatottsága
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.