LG okos izzók Android és iOS felhasználóknak

Farkas Norman, 2014. március 25. 17:02

A kisebbik dél-koreai gyártó bemutatta Smart Bulb nevű okos izzóit, melyek azontúl, hogy vezeték nélkül összeköthetők, majd irányíthatók az androidos és az iOS rendszerű készülékekkel, néhány igen praktikus és vagány funkcióval is rendelkeznek.

A technológiai fejlődés előrehaladtával egyre okosabbá válnak otthonaink is. Egy Smart Home, azaz okos otthon nélkülözhetetlen elemei lehetnek az LG most bemutatott okos izzói.

 

Hogy mitől okos a Smart Bulb izzó? Nos, elsősorban azért, mert képes kommunikálni az Android és iOS rendszerű kütyükkel, melyekről kedvünkre vezérelhetjük. Ez a funkció a kockák számára nyilván annyira alap, hogy itt el is veszítik érdeklődésüket a cucc iránt, viszont érdemes tovább olvasni a cikket. Az okos izzó repertoárjában ugyanis néhány igazán érdekes dolog is helyet kapott.

 

Ilyen okosság például, hogy az izzó villog, ha hívás érkezik a vele összekapcsolt készülékre. Ez a funkció engem például eléggé zavarna, ezért biztos nem használnám. Sebaj, akad még biztonsági üzemmód és játék mód is, ezek sokkal izgalmasabbak. Előbbi egy praktikus megoldás, ami révén a távollétünkben is fel- lekapcsolnak az izzók, így azt a látszatot kelthetjük, mintha otthon lennénk. Az egyelőre csak androidos készülékek esetén használható Play módnak a házibulikon vehetjük hasznát, mert bekapcsolásával az éppen játszott zene ütemére kezdenek villogni a fényforrások.

 

 

A gyártó elmondása szerint a Smart Bulb nemcsak okos, hanem energiatakarékos és tartós is: átlag napi 5 órás használattal számolva 10 évig bírja egy izzó.

 

Ami az árat illeti, egy darab okos izzó ára 32 dollár körül alakul, ami nem kis összeg, de nem is vészes, ha az extra funkciókat is számításba vesszük. Egyelőre sajnos nem tudni, hogy az LG mikor dobja piacra az újdonságot Európában, sőt az is rejtély, még, hogy egyáltalán eljut-e hozzánk a jövőben.

 

 [Forrás: IntoMobile]

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14