Mr. Klausz nyerte a Ki Mit Tube versenyt
Mr. Klausz nyerte a Ki Mit Tube vasárnap esti döntőjét. Magyarország első YouTube-on zajló tehetségkutatóján a tiszaújvárosi előadóra szavazott a legtöbb netező. Egy hónap alatt a Ki Mit Tube hétmilliós nézettséget hozott, az előadókra 80 ezer szavazat érkezett.
"Hihetetlen számomra, hogy ennyi embert sikerült megérinteni. Olyan mintha álmodnék, nagy bulit csapunk, de azért dolgozni is el kell menni" - mondta Mr. Klausz, aki a Sorsod Borsod slam poetry-vel jutott be a legjobb öt közé. Másodikként a Lóci játszik című produkció végzett, a harmadik az Appril Secret Section lett.
A Ki Mit Tube öthétnyi versengés után érkezett a vasárnapi fináléhoz, amelyet élőben közvetítettek a YouTube-on. A tizenöt legtöbb közönségszavazatot kapott produkcióból a zsűri választott ki ötöt, ők jutottak döntőbe, az említett három előadó mellett még TrueBadÚr és ManGoRise. A zsűriben szerepelt mások mellett Péterfy Bori, Puzsér Róbert, Fluor Tomi, Szirmai Gergely vagy Saiid (Akkezdet Phiai) is. A döntősök élő videó-beszélgetésben csatlakoztak az eseményhez.
A fináléra mindegyik versenyző új produkciót készített. A közönség szavazata döntött, a netezők a rappelő Mr. Klauszt választották, aki meggyőző fölénnyel győzött.
Első alkalommal rendeztek Magyarországon internetes közösségi médiára alapuló tehetségkutató versenyt. A jelentkezőknek egy legfeljebb ötperces videót kellett feltölteniük, amelyben maguk is szerepelnek, valamint egy bemutatkozó kisfilmet a verseny oldalára. Az augusztus 21-én indult Ki Mit Tube-ra 449 produkció nevezett, ezekre összesen 80 ezer szavazat érkezett, a netezők nagyjából 18 évnyi videót néztek meg, mintegy hétmillió megtekintést hozott a verseny.
Mr. Klausz ellátogathat a Google londoni központjában lévő YouTube Space oktatóközpontba.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét indul a Nikon Photo Contest verseny
- Európai infokommunikációs ötletverseny indult
- Dübörög a Ki Mit Tube virtuális színpada
- 5 magyar, akiket a YouTube tett ismertté
- A Kaspersky Lab és a Mensa elindítja első közös megmérettetését
- Előadókat keres a YouTube tehetségkutató versenye
- Díjazták a legjobb vloggereket
- Magyar versenyző is továbbjutott az Electrolux Design Lab elődöntőjébe
- Indul a Big Blog Exchange
- Újra lehet YouTube Törökországban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.