Novemberben lesz a SzEK.org őszi konferenciája
November 11-én az Öböl házban tartja a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzEK.org) őszin konferenciáját. A rendezvényen a piaci körkép mellett többek között az új, e-kereskedelembe belekóstolt cégek számolnak be tapasztalataikról.
Egyre többen vonulnak a netre, vagyis nyitják meg webáruházukat: többek között még 2013-ban a Tesco, Media Markt, eMag vette útján az onlnie tér felé, és nemrég a Decathlon, Háda, Hervis, Rossmann és Deichmann csatlakozott hozzájuk. „Mintha egy újabb robbanásnak lennénk szemtanúi” – fogalmaztak a szervezők.
Az idei őszi konferencián nemcsak a piaci körképet tekintik át, hanem ott lesznek az új cégek képviselői is, akik beszámolnak tapasztalataikról. Így maguk a résztvevők is hasznos tippeket kaphatnak többek között szállítmányozási, pénzügyi kérdésekben. Ezen felül az idei adó és jogi törvénymódosítások is terítékre kerülnek majd.
A rendezvényre október 31-ig még kedvezményes áron lehet jelentkezni, és a folyamatosan bővülő program is elérhető már.
Kapcsolódó cikkek
- Szétfeszíti eddigi életünk kereteit a web és a mobil
- KKV-AKADÉMIA: Fő a biztonság
- Kivonulhatnak a webboltok a reklámadó miatt
- Nemzetközi konferencia az elektronikus személyazonosításról Budapesten
- Internet Hungary: bárkiből lehet milliomos a digitális forradalom korában
- Infokommunikáció szakmapolitikai szemmel
- Gyermekek az interneten: tiltás vagy megértés?
- A Netflix biztonsági igazgatója és a Kaspersky Lab biztonsági kutatója a 11. Hacktivityn
- Sok mobiltelefont vesznek az eMAG oldalán
- A kormány ötödik harctere az informatikai felhő
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.