KKV-AKADÉMIA: okoseszközök, megoldások és alkalmazások az üzletvitelben
A Piac és Profit KKV-AKADÉMIA rendezvénysorozatának következő állomása november 11-én a hordozható kütyüket és a köréjük épülő alkalmazásokat és megoldásokat veszi górcső alá. Ezek nem csak az infokommunikációt és az információszerzést forradalmasítják, hanem az üzletvitelt is.
Amikor a számítástechnikai, infokommunikációs megoldások egymáshoz kapcsolódnak, amikor minden eszköz, program közvetlenül kommunikál egymással, és ezeket az előnyöket használjuk az üzletvitelünkben, rendkívül sok megtakarítást érhetünk el. A vezető sokkal több információhoz jut egy időintervallumban, mint valaha, gyors, összeszedett, integrált információszerzésével pontosabb, jobb döntéseket tud hozni.
Az okoseszközök általában hordozható kütyük. De az üzleti életben adatszedők, információhordozók, adatintegrátorok. Milyen előnyei vannak például a flottákba beépített eszközöknek, a logisztika, fuvarozás mit nyer az automatikus felismerő rendszerektől, amikor valós idejű nyomon követése történik a szállítási feladatoknak? Adatbiztonságra, a távmunka hatékonyságára, az energiafogyasztás optimalizálására (okos mérők), a SIM-kártyák kommunikálásának előnyeire (m2m), az egyidejű egészségügyi állapotfelmérésekre, a munkaerő-spórolásra (virtuális személyi asszisztens), a tanulásra (digitális tananyag és tanítás) és még számos területre óriási hatással van az okos (kütyük, appok). Az okoseszközök nem csak az infokommunikációt és az információszerzést forradalmasítják, hanem az üzletvitelt is. Hogyan?
Ezekre a kérdésekre keresi a választ a KVV-AKADÉMIA következő rendezvénye Okos üzlet címmel november 11-én.
A virtualizáció tulajdonképpen az internet által felgyorsított és helyhez nem kötött üzletvitel korlátlan lehetőségeit hordozza magában. a felhőre pakolt szerverek, központok bárhol és bármennyi információhoz hozzájutást elősegítik, s az üzlet hatékonyságát, költségeit jelentősen befolyásolják. A konferencián bemutatják, hogy hol és mit érdemes virtualizálni, és mennyit lehet megtakarítani, amely nem csak pénzben, hanem szabadidőben is mérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Tíz százalék fölött nő az idén a német PC-piac forgalma
- KKV-AKADÉMIA: Fő a biztonság
- A vártnál kisebb mértékben csökkentek a PC-eladások
- IBM a pénzügyi vezetőkről: tények a megérzések helyett
- Digitális Mesterkurzus: online marketing képzés az IAB és a MAKSZ szervezésében
- Elszívják az informatikusokat a termelőágazatok
- Új szoftvereket mutatott be Xerox
- Az okos jármű lesz az új sláger
- A virtuális technológia üzleti környezetben új támadási felületeket kínál
- A kormány ötödik harctere az informatikai felhő
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.