eMAG Black Friday – számos rekord egy napon
Idén először rendezte meg Magyarországon a Black Fridayt az eMAG webáruház, mellyel rögtön több rekordot is megdöntött. Több mint 1,2 millió látogató kereste fel az oldalt, ahol 95 000 terméket vásároltak, ami példátlan a magyar online kereskedelem történetében.
A Black Friday vásárlások összesített értéke meghaladta az 1,7 milliárd forintot, a kedvezmények összege pedig közel 550 millió forintra tehető. Szabó Tünde, az eMAG PR és kommunikációs menedzsere bízik abban, hogy az esemény Magyarországon is hagyománnyá válik.
Előretörés a mobiltelefonos vásárlásokban
Az okostelefonok és táblagépek terjedésével érhető módon a mobilplatformokra is különös figyelmet fordít az eMAG. Az elemzett adatok szerint a Black Friday napján 350 000 látogatás történt valamilyen mobileszközön keresztül, és a vásárlások 11 százaléka is innen érkezett.
A gyermekeknek szánt termékek voltak a legnépszerűbbek
A felhasználók különböző kategóriában vásárolhattak. A legnépszerűbbek közé tartoztak a háztartási kisgépek, amelyekből 12 000 darabot adtak el, illetve a könyvek, amelyekből 8 500 példányt értékesítettek. A legkeresettebbek mégis a játékok és a babafelszerelési cikkek voltak, amelyekből 15 000 darab kelt el, illetve természetesen a mobiltelefonok és a tabletek, amelyekből 12 000 darab talált gazdára.
Az esemény folyamán a legnagyobb értékű rendelés 999 900 forint értékű volt, egy Sharp LED, Full HD, 3D, 203 hüvelykes Smart TV-t, melyet 1 299 900 forintról szállítottak le.
Az online kereskedő partnereinek is megvolt az oka az ünneplésre, hiszen az eMAG.hu Marketplace felületén keresztül több mint 25 000 terméket értékesítettek ezen a napon. Több mint 40 partner vett részt az eseményen különböző termékkategóriákban, és kapott megrendeléseket az eMAG vásárlóitól.
Az esemény kezdetekor több mint 60 000 felhasználó volt jelen egyidejűleg az oldalon. Az extrém terhelés ellenére az eMAG.hu minden percben elérhető volt, így a felhasználók fennakadás nélkül válogathattak és rendelhettek az oldalon. A termékek kiszállítását már pénteken megkezdte az eMAG, és minden órában elhagyja egy teherautó raktárukat. Az online kereskedő ígéretéhez hűen minden megrendelést időben ki fog szállítani.
Kapcsolódó cikkek
- A Black Fridayen kelendőbb volt az Xbox One riválisánál
- Black Friday az eMAG.hu-n: délig 50 ezer eladott termék!
- Black Friday – ma ingyen lehet parkolni az országban
- Black Friday az eMagnál
- Könyvekkel bővült az eMAG webáruház kínálata
- Rekorddal zárta a negyedévet a Lenovo
- A női nem vásárlási szokásai az eMagon
- Sok mobiltelefont vesznek az eMAG oldalán
- Történelmi látogatószám a Szigeten
- A magyarok harmada vásárol csak a neten
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.